Metalac vas daruje - PRŽENO JELO (video recept)


Nadam se da ste upoznati sa akcijom koju je pokrenulo Metalac posuđe, pisala sam o tome ovde, a KUVANO JELO koje sam pravila možete videti ovde... 



Tim Metalca je odabrao tri recepta od pristiglih za ovaj krug (pržena jela) i MinjiGagi i meni dao po jedan. Ja sam dobila da pravim "Piletinu na kineski način" a recept je poslala Milena Aliđukić. U nastavku ću kopirati originalan recept onako kako je meni stigao a kasnije i onako kako sam ga ja napravila. Recept sam minimalno izmenila tj. dodala sam malo više tečnosti pa sam dobila kremastije meso ali nekako mi je to više išlo uz pirinač da ne bude onako suvo, a sosić je jako ukusan tako da bi mi bilo žao da ga nema :) (nadam se da mi autor recepta neće zameriti)




Recept koji je Minja pravila možete videti OVDE, Gaga OVDE a sve zajedno na jednom mestu na fb stranici Metalca gde se odvija i lajkovanje slike RECEPTA koji vam se najviše sviđa i AUTOR tog RECEPTA (sa najviše lajkova) dobija poklon iznenađenja od Metalca.




"Milena Alidjukić

Piletina na kineski način

Potrebne namirnice za 4 osobe:
2 pileća bela mesa,
3 kašike brašna,
1 kašika ulja,
3 čena belog luka,
5 kašika soja sosa,
1,5 kašika belog sirćeta,
1 kašika šećera,
0,5 dl vode,
6 strukova mladog luka.



Način rada: Piletinu iseći na kockice, posoliti i uvaljati u brašno. U voku zagrejati ulje i pržiti beli
luk i piletinu. Dodati soja sos, sirće, vodu i šećer. Pržiti još par minuta, zatim dodati mledi luk i jos
malo propržiti.

Služiti uz kuvan pirinač."



I ovog puta smo ceo postupak snimili pa ga možete pogledati u videu koji sledi:


 

Potrebno je:
(za 4 osobe)

za meso:
2 veća pileća bela mesa
3 kašike brašna
50-70 ml maslinovog ulja
3-4 čena belog luka
malo morske soli
malo drobljenog, šarenog, bibera
1 kašika smeđeg šećera
5 kašika soja sosa
1 kašika limunovog soka
100-150 ml vode
2 veze mladog luka
malo svežeg peršun lista



za pirinač:
50-70 ml aromatizovanog maslinovog ulja
1 glavica crnog luka
malo morske soli
500 g pirinča
1 lovorov list
vode po potrebi



Način pripreme:
Priprema pirinča: Prvo sam skuvala pirinač, jer se meso jako brzo sprema, pa taman dok je pirinač malo odstojao meso je bilo gotovo. Znači na malo maslinovog ulja propržila sam crni luk sitno seckan, posolila i kada je omekšao dodala pirinač, mešala da "pobeli" a zatim dodala lovorov list, soli i nalila vodom, promešala, poklopila i ostavila 15-ak minuta da se kuva na tihoj vatri s tim da sam s vremena na vreme mešala i dolivala po malo vode. Kada je bio gotov presula sam ga u činiju, prekrila alu folijom i ostavila da odmori dok ne pripremim meso.



Priprema mesa: Pileći file sam isekla na kockice i uvaljala u brašno. Na malo maslinovog ulja propržila sam beli luk a onda dodala i meso i pržila dok nije poprimilo boju sa svih strana a onda sam dodala soja sos, limunov sok, šećer, biber, so, vodu, sve dobro promešala i na laganoj vatri krčkala par minuta (poklopljeno). Zatim sam dodala i mladi luk, još vrlo kratko sve prodinstala i servirala.



Serviranje: Na tanjir za serviranje stavila sam prvo pirinač, od gore meso, prelila sosom, posula sveže seckanim peršun listom i ukrasila kriškom limuna.


6 comments:

Iiiii said...

Super video (kako si mrsavaaaaa!!!), ali mi je posebno lijepo kako namjestis scenu za fotkanje. Meni ova casa sa ledom i vodom ne bi nikada pa mozda ni tada pala na pamet!

Unknown said...

Super je video,recept si divno prezentovala,sve mi je preslatko :)))

Milin kuvar said...

Divno, ali divno izgleda!

What's for dessert? said...

Muzička podloga je opet odlična. Baš je bio gušt pogledati video. Svaka čast tvom suprugu koji je imao strpljenja sve to snimiti.

Branka - byB said...

Bravo za prezentaciju recepta, bravo za video ! Jako mi se sviđa sa kojom pažnjom si ovo sve pripremila i predstavila nam tvoju pripremu ovog recepta. A sviđa mi se i samo jelo i rado ću ga i sama isprobati.

Bite my cake said...

prekrasan recept, i video je odličan, bravo!

Post a Comment