Metalac vas daruje - KUVANO JELO (video recept)


Nadam se da ste upoznati sa akcijom koju je pokrenulo Metalac posuđe, pisala sam o tome ovde... 
Tim Metalca je odabrao tri recepta od pristiglih za ovaj krug (kuvana jela) i Minji, Gagi i meni dao po jedan. Ja sam dobila da pravim "Sašino Kuhanje" a recept je poslala Dženita Redžepagić-Šešlić. U nastavku ću kopirati originalan recept onako kako je meni stigao a kasnije i onako kako sam ga ja napravila. Trudila sam se maksimalno da ispoštujem recept i nisam improvizovala na svoj način jedino sam koristila maslinovo ulje, crveni luk i malo sam povećala količinu sastojaka da bih imala ručak za nas četvoro. 




Recept koji je Minja pravila možete videti OVDE, Gaga OVDE a sve zajedno na jednom mestu na fb stranici Metalca gde se odvija i lajkovanje slike RECEPTA koji vam se najviše sviđa i AUTOR tog RECEPTA (sa najviše lajkova) dobija poklon iznenađenja od Metalca.



"Dzenita Redzepagic-Seslic - SAŠINO KUHANJE

Potrebni sastojci:
300 grama teletine (ja koristim najčešće od buta)
1 srednja glavica luka
200 grama graška
200 grama krompira
1 mrkva
Vegeta (ili neki sličan začin)
Biber
Mljevena paprika (po želji slatka i/ili ljuta)
Paradajz pire
Brašno
Ulje



Način pripreme:
U šerpu nasuti ulje, toliko da prekrije dno i zagrijati. Sitno isjeckan luk propržiti i dodati meso isječenona
kocikice. I meso propržiti. Naliti litar vode i dodati krompir i mrkvu sječene na kocice i grašak.Dodati
vegete, mljevene paprike i bibera u količina „po želji“, poklopiti i kuhati četrdeset minuta na ¾jačine ploče.
U šoljici umutiti kašiku brašna i kašiku paradajz pirea uz eventualno dadatak malo vodei kad se dobije
jednolična smjesa dodati u kuhanje, pomiješati i kuhati još 10- tak minuta. Umjesto daumutite brašno i
paradajz pire u kuhanje možete dodati i zapršku napravljenu na klasičan način."


I da stvar bude još zanimljivija (i komplikovanija) ceo proces kuvanja smo i snimili... Veliko HVALA mom dragom koji je bio kamerman, reditelj, režiser, montažer... i sve ostalo a uglavom PODRŠKA ;)




Potrebno je:
(za 4 osobe)

500 g teletine od buta
1 glavica crvenog luka
4 veća krompira
3 srednje šargarepe
350 g zamrznutog graška
oko 60 ml maslinovog ulja
1 puna kašičica ljute mlevene paprike
malo šarenog bibera (drobljenog u avanu)
malo morske soli
1 ravna kašika brašna
50 ml paradajz pirea
1-1,5 l vode



za serviranje:
1 veza peršun lista
1 veza mladog crnog luka
1 lovački hleb



Način pripreme:
U šerpu sam sipala malo maslinovog ulja pa kada se ulje zagrejalo dodala sitno seckan luk, posolila i dinstala na umerenoj vatri dok nije fino omekšao. Posle sam malo pojačala vatru i dodala meso pa stalno mešajući pržila dok nije poprimilo boju sa svih strana. Nalila sam onda vodu, dodala krompir seckan na kockice, šargarepu seckanu na kockice i grašak te mlevenu, ljutu, papriku, drobljeni šareni biber i so. Sve sam dobro promešala, poklopila i na umerenoj vatri kvala oko sat vremena.



Posle tog vremena u činiji sam pomešala brašno, paradajz pire i malo vode pa dodala u šerpu, sve opet promešala, dosolila i krčkala još nekih 10-ak minuta.



Jelo sam servirala tako što sam ga sipala u tanjire, od gore posula sa malo peršun lista i mladog crnog luka, i poslužila sa kriškom crnog hleba.

11 comments:

What's for dessert? said...

Pregača ti je prekrasna!! Video sam odgledala s guštom, muziku ste baš pogodili. Mislim da ste se odlično zabavili i na kraju ukusno ručali. Bravo!

Zoka said...

Bravo za kuvaricu i režisera. Jelo super izgleda. :)
Ja ne čujem zvuk. Hmm... Odoh da resetujem komp.
P.S
Svidja mi se kuhinja. :)

Petra Kranjica said...

Krasno izgleda i jelo i posuđe.

Aleksandra said...

Divne slike i video :) Imala sam utisak kao da si kuvala baš za nas :) Snimatelju i montažeru sve čestitke za dobro uradjen video.

Zondra Art said...

Fotografije čista uživancija, a recept privlačan i zanimljiv! Sve pohvale!

anngelpie said...

...divna prezentacija... slike, video...a o jelu da ne govorim, naprosto mami... lijep pozdrav... :)

Jafi said...

Odlično uslikano i opisano :)

Laka kuharica said...

Odlično je ovo. mora da se meso topi u ustima. Vrijedi probati, volimo takva mesno-povrtna jela.

Bite my cake said...

Recept mi se baš dopada i bravo i za tebe i njega (a i Metalac posuđe) za ovaj odličan video :)
I fotkice su zaista krasne

Unknown said...

Odlično izgleda,al mi tuga gledati ( kad ne mogu i probati) :))

Maja T. said...

Danas sam pravila.Malo je reci da je fenomenalno!A tek sa ovim mladim lukom i svezim persunom odozgo-pun pogodak.Bas-bas ukusno jelo a i krajnje jednostavno :)

Post a Comment