Metalac vas daruje...

Dragi moji, Metalac posuđe je pokrenulo veliko "prolećno" druženje i darivanje. Potrebno je samo da pošaljete recept svog omiljenog KUVANOG JELA na metalacposudje@gmail.com. Svake nedelje biće drugačija tema, prva je KUVANA JELA. Tim Metalca će onda odabrati 3 a  Minja (Minjina kuhinjica), Gaga (Moje grne) i ja ćemo napraviti i degustirati po jedno od njih. Sledi vaše lajkovanje na stranici Metalca fotografije jela koje vam se najviše sviđa i AUTOR tog recepta dobija iznenađenje od Metalca. Možda sam se ja sad malo spetljala u objašnjavanju ali samo vi pratite njihovu fb stranicu i bićete u prilici da se lepo družimo a biće i raznih iznenađenja...

4 comments:

Clarice said...

joj, ovo je kul :D

Amaterka said...

Vidjela sam u jednom od tvojih postova Metalac posuđe i baš mi se sviđa kako je šareno, iz Hrvatske se ne može sudjelovati?

Tanja Leković said...

Vrlo zanimljiv marketinški potez, sve čestitke Metalcu, a i vama koje učestvujete u tome.

JA U KUHINJI... said...

Amaterka mogu učestvovati svi ma gde se nalazili :)

Opasna možeš poslati recept možda baš tvoj budem pravila ;)

Post a Comment