Repete br. 4 je na kioscima...

19 comments:

Dunja said...

Predivno i kreativno Olivera, sve čestitke.

Marija said...

Predivno izgleda

Anonymous said...

Maslinka congratulations for the publication!gorgeous your fotos! Maslinka have a nice day from spain!

Nale Coolinarija said...

Od tebe uvek originalno i interesantno, tako je i ovog puta. A, svidja mi se sto je i konkretno:) Odlično, jako lepo izgleda!

Nevena Buljan said...

Ja sam se jučer kad su mi stigle Repete jednostavno oduševila tvojim fenomenalnim receptima, ne znam koji mi je bolji, ovo mi je dosad najbolji i najzanimljiviji Repete, zapravo, to samo znači da postajemo sve bolji i bolji! Sve tvoje recepte ću isprobati sigurno, čestitke! :(

Bite my cake said...

sve jedan bolji od drugih, tvoji su recepti uvijek izvrsni!

What's for dessert? said...

Krenem skrolati i mislim se biti će par recepata, kad ono još i još i još. Ne znam što mi je bolje, ali nekako su mi zapele za oko piletina, svinjetina i kozice.

Ana said...

Bravo, Olivera, ne zna se koji je bolji.

Federica Simoni said...

quanti piatti bellissimi!

Sanja said...

Divno. Sve izgleda tako fino, ukusno i zanimljivo.

Milin kuvar said...

Kakav si ti car! :) Bravo! Sve izgleda divno, zdravo, ukusno, prozračno, profesionalno i nadasve inspirativno :) Navijam da jednog dana objaviš neki veliki, veeeeeliki kuvar sa svojim receptima :) Prva ću da potrčim da ga kupim :) Milin kuvar je ponosan na svoju sablogerku :)

Dilajla said...

Opet svega pomalo a sve tako fino i lijepo .

JA U KUHINJI... said...

Hvala vam, drage moje, vaša podrška i mišljenje mi mnogo znače :)

jubistacha said...

Odlično izgledaju recepti. Fotke su prekrasne. Zanimaju me ovi špageti: jel se to namjerno zove olio e olio? Talijani imaju aglio e olio (češnjak i ulje)...

tanja said...

Prekrasni recepti, a fotke- jedna ljepša od druge...Sve pohvale!:)

Branka - byB said...

Bravo za još jedan broj Repeta ! A recepti su predivni, baš odlični !!

Maja said...

Wow Olivera!! Svaki puta kada izađe novi broj baš se pitam što si nam ovog puta pripremila i nikada nisam ostala razočarana! Toliko kreativnosti, ideja i boja ti baš leži!! Jesi razmišljala o tome da objaviš svoju kuharicu? :)

Miroslav said...

Fantasticno! Ja obozavam Pita hleb!!! Piletina u marinadi od jogurta takodje zvuci odlicno, kao i namaz d crvenog pasulja.
Redovno proverim Facebook stranicu Repete. Izgleda odlicno, a posebno mi je drago sto su svi recepti provereni, a i fotografije su autenticne, ne 'pozajmljene' kao sto vecina nasih magazina praktikuje.
Sve pohvale!

JA U KUHINJI... said...

Hvala vam na lepim rečima, to zaista mnogo znači, Miroslave tebi posebno jer kad to kaže neko kao Ti onda to tek ekstra mnogo znači ;)

Post a Comment