Lepinjice i salata sa sremušem


Lepinjice ili salata... ne znam šta mi je bolje...

Potrebno je:
(za 3 osobe)

za lepinje sa sremušem:
500 g mekog brašna
pola, ravne, kašičice soli
oko 250 ml tople vode

1 veza sremuša
prstohvat soli
oko 70 ml maslinovog ulja


za salatu od sremuša:
1 glavica crvenog luka
400 g kukuruza
1 konzerva pasulja
200 g konzervirane tunjevine
1 veza sremuša
1 veza peršun lista
50 g crnih maslina
1 kašika kapra
1 veza rotkvica
himalajska so, biber,
maslinovo ulje


Način pripreme:
Priprema lepinjica: U činiju za mešanje stavila sam brašno, so i toplu vodu pa zamesila srednje tvrdo testo. Mesila ga 5-10 minuta a onda prekrila providnom folijom i ostavila da "odmori" 15-ak minuta.
U međuvremenu u električnu seckalicu stavila sam sremuš, so i maslinovo ulje pa sve dobro smiksala. Količinu maslinovog ulja prilagodite količini sremuša.


Uzimala sam po kuglicu testa, tanjila je što sam više mogla, premazala pripremljenim sremušem, umotavala kao "palačinku", pa onda kao "pužića", opet tanjila što sam više mogla i pekla u grill tiganju. U zavisnosti da li želite mekane ili hrskave lepinje zavisi način pečenja. Ako želite mekane pecite ih kraće i stavljajte na tanjir koji ste stavili u najlon kesu (da zadrže vlagu) a ako želite hrskave pecite ih malo duže na nižoj temperaturi i nemojte ih stavljati u kesu već pustite da se hlade na vazduhu.


Priprema salate: U činiju za salatu stavite sitno seckan crni luk, posolite ga i dodajte maslinovog ulja pa ostavite malo da odstoji a onda dodajte kuvani kukuruz, pasulj, masline, kapar, tunu. Sve dobro promešajte i odložite u frižider do serviranja. Pred serviranje dodajte sitno seckan peršun list, sremuš i rotkvice. Još malo sve začinije solju, maslinovim ulje i limunovim sokom i servirajte sa lepinjicama od sremuša.


3 comments:

Petra Kranjica said...

Sve krasno izgleda, možda malo više navijam za lepinjice.

Milica - Na tanjiru said...

Wow, ovaj hljeb je savršen! Teško mogu da odolim ovakvom tipu tankih hljebova iz tiganja, tako da čuvam ovaj recept za jednom kad uspijem da dođem do sremuša. Salatica superiška! :)

Una said...

Bas sam jutros pravila ove lepinjice. Lako se prave i odlicne su, za svaku preporuku. Hvala puno na receptu i veliki pozdrav. :)

Post a Comment