Badem korpice sa kremom od vanile


Ako vam treba ideja za Uskršnju trpezu nadam se da ćete je naći u ovoj knjižici. Nastala je u saradnji portala Najbolja mama na svetu i Doncafe-a a recepte za Vas su pripremile GagaMilaLanaAna i moja malenkost.
Moj predlog slatkiša iz Uskršnjeg menija su ove badem korpice... Jako su fine i dekorativne a voće možete koristiti po izboru...

kliknite na fotografiju da preuzmete knjigu u pdf formatu

Potrebno je:
(za 18 korpica)

za testo:
100 g mlevenih, oljuštenih, badema
200 g brašna
70 g šećera
1 burbon vanilin šećer
na vrh noža sode bikarbone
125 g putera
par kašika ledene vode


za fil:
500 ml mleka
150 g šećera
1 burbon vanilin šećer
40 g gustina
3 žumanca
+
250 ml slatke pavlake

i još:
150 g svežih ribizli ili drugo bobičasto voće


Način pripreme:
Priprema korpica: U činiju za mešanje stavila sam brašno, badem, šećer, vanilin šećer i sodu bikarbonu pa sve dobro promešala. Dodala sam zatim listiće putera i rukama mesila dok nisam dobila ujednačeno, mrvičasto, testo a onda sam dodavala kašiku po kašiku vode dok se sve nije spojilo u kompaktno testo.


Testo sam prekrila providnom folijom i ostavila u frižideru pola sata.
Pleh za mafine namazala sam puterom a onda otkidala malo po malo testa i pravila korpice u svakom udubljenju. Pleh sam zatim stavila u frižider da se testo dobro ohladi, izbockala ga viljuškom i onda stavila da se peče u rerni predhodno zagrejanoj na 200 stepeni.


Posle nekih 7 minuta otvorila sam rernu i pritisla testo u svakoj korpici (jer je malo naraslo) pa vratila da se peče još nekih 10-ak minuta tj. dok blago nije porumenelo. (Ako želite možete i u svaku korpicu preko testa staviti alu foliju i napuniti pasuljem, pirinčem ili nečim sličnim... onda će zadržati još i bolje oblik pa posle 10 minuta pečenja to izvadite i nastavite da pečete dok blago ne porumene).
Korpice sam onda izvadila na rešetku da se skroz ohlade a onda držala u limenoj kutiji do upotrebe.


Priprema fila: U lonac za kuvanje na pari sipala sam 400 ml mleka, šećer i vanilin šećer pa uključila da se polako zagreva. U drugoj posudici pomešala sam žumanca, 100 ml hladnog mleka i gustin pa u tankom mlazu stalno mešajući dodala u mleko koje se greje. Stalno mešajući kuvala sam na umerenoj vatri dok se fil nije vidno zgusnuo. Presula sam kremu u činiju i kada se malo prohladila stavila u frižider, preko noći, da se skroz ohladi.
Umutila sam slatku pavlaku i pripremljen krem (posebno), pa pavlaku dodala u krem i sve zajedno dobro smiksala.


Serviranje: Korpice sam punila pripremljenim kremom (sa špricom za dekoraciju) i od gore stavila malo ribizli a možete koristiti i drugo bobičasto voće.

1 comments:

Anonymous said...

Svai kolaš sa bademima mi bude ukusan.Lepu kombinaciju si ovde napravila

Post a Comment