Hrana za najmlađe: Griz od prosa


Ako vam je beba alergična na gluten proso je idealna namirnica jer ga ne sadrži (a sadrži mnogo toga što je dobro) a ovako u vidu griza zaista je fantastičan za "bebi pape".
Ja sam ovog puta griz kuvala sa kokosovim mlekom... vi možete koristiti po želji i obično mleko ili neko drugo biljno na koje je beba već navikla ili neki prirodan voćni sok... recimo kockice jabuke skuvate u vodi, pa onda u toj tečnosti skuvate griz i dodate propasiranu  kuvanu jabuku...
Griz nisam sladila već stavila bananu, nije nešto mnogo slatko ali mislim da bebama to nije problem...


Količina je malo veća ali možete je prilagoditi bebinom apetitu a ako koristite kokosovo mleko pa ne znate šta sa ostatkom zamrznite ga u količinama koje vam trebaju po porciji pa ih tako kasnije koristite.


Potrebno je:
(6-9 mesece)

125 ml griza od prosa
400 ml (jedna konzerva) kokosovog mleka
2 prezrele banane
malo aronije u prahu (opciono)


Način pripreme:
U šerpicu sam sipala kokosovo mleko i griz, dobro promešala da nema grudvica i stavila na ringlu te stalno mešala dok se smesa nije zagrejala a kasnije i zgusnula.
Pred kraj kuvanja dodala sam smiksane banane i još sve zajedno dokuvala do željene gustine.


Ako želite tj. ako ste već detetu davali možete i malo zasladiti medom, smeđim šećerom... mada i ne mora jer banane imaju dovoljno sladi.
Isto tako opciono možete dodati malo kakao preha ako ga je beba već jela ili malo aronije u prahu, kao što sam ja ovde u lončetu.


Napomena: Šerpice sa fotografija su Metalac posuđe i možete ih potražiti u njihovoj on-line prodavnici ili nekom od mnogobrojnih prodajnih objekata...

4 comments:

Unknown said...

Super ideja, moja šogorica prati ovakve zdrave stvari za svoje blizančice i mislim da će je oduševiti ovaj recept. Hvala.

DjoletovaMama said...

Mi iako vise nismo tako mali :) ruckamo proso ali ja ga kuvam onako u zrnu pa dodam jabuku ili neko drugo voce. Nisam ni znala da postoji griz, u cemu je razlika?

Hvala jos jednom za ove najmladje recepte :)

Anja said...

Dosta često radim kašicu od prosa i raznog voća i izvrsna je, sigurno je i ovaj griz divan. Volim taj okus!

Branka - byB said...

Iako nemam male dječice u bližoj okolini uvijek me razveseli tvoj post sa hranom za dječicu, i ovaj griz mi se jako sviđa, a posudice su mi tako slatke.

Post a Comment