Sladoled od kafe


"Ponekad nema sledećeg puta, pauze ni druge šanse. Ponekad možeš birati samo između SAD ili NIKAD."


Potrebno je:
(za 4-5 porcija)

4 žumanca
3 kašike šećera
150 ml jake crne kafe
150 ml mleka
250 g slatke pavlake


Način pripreme:
U lonče sam stavila žumanca i šećer pa ih dobro umutila, da "pobele".
U loncu za kuvanje na pari zagrejala sam do vrenja kafu i mleko a onda malo po malo sipala u žumanca stalno mešajući. Zatim sam žumanca sipala u šerpu gde je bilo mleko i kafa i stalno mešajući na laganoj vatri kuvala dok smesa nije krenula da se zgušnjava.


Presula sam u čistu činiju, sačekala da se ohladi na sobnu temperaturu a zatim u frižideru potpuno ohladila.


Ulupala sam slatku pavlaku, dodala smesu od kuvanih žumanaca i sve sipala u posudu za friz te zamrzla a onda servirala sa po kojom piškotom i malo čokoladnog preliva.

5 comments:

Branka - byB said...

Izreka sa početka posta je jako istinita, bilo bi dobro da što više budemo "sad". A sladoled je izvrstan, koliko god nekada nisam voljela kavu osim popiti je svježe pripremljenu toliko me u zadnje vrijeme privlači u raznim slasticama, sladoled je jedna od njih. A tvoj sladoled tako dobro i lijepo izgleda !

Petra Kranjica said...

Ovo je kao smišljeno za mene, obožavam kavu u svim oblicima.

mignonne said...

Em kafica, em sladoled... i to sve u jednom paketu, sta ces lepse!:))

Torviewtoronto said...

looks delicious

Laka kuharica said...

Jako volim kavu, pa tako i sladoled od kave. Radila sam ga odmah kako sam kupila aparat za sladoled. Recept se razlikuje od tvoga - ima više svih sastojaka i koristila sam instant kavu. Znam da je jednostavno odličan.

Post a Comment