Spaghetti sa piletinom u sosu od gorgonzole


Brzo i fino... jela ovog tipa često su na našem stolu...


Potrebno je:
(za 3 osoebe)

250 g špageta
300 g graška
1 veči batak i karabatak
1 kašika brašna
2 šalot luka
2 čena belog luka
250 ml slatke pavlake
100 g gorgonzole + za serviranje
morska so, biber
malo maslinovog ulja
šaka-dve rukole


Način pripreme:
Meso sam odvojila od kostiju, sitno iseckala i posula sa malo brašna.
Na malo maslinovog ulja propržila sam sitno seckan šalot i beli luk pa dodala i meso. Posolila sam ga, pobiberila i stalno mešajući pržila dok nije porumenelo. Dodala sam onda slatku pavlaku i gorgonzolu i sve zajedno na laganoj vatri krčkala dok se sos vidno nije zgusnuo (oko 10 minuta).


Paralelno u loncu sa dosta vode stavila sam da se kuva grašak, kada je voda provrila dodala sam so i pastu i nastavila da kuvam prema uputstvima sa pakovanja. kada je pasta (a i grašak) bila gotovo, procedila sam je, dodala u sos i sve fino promešala.


Na tanjire za serviranje stavila sam malo rukole, pastu, a od gore sam posula malo mrvljene gorgonzole, suvog peršun lista i rukole.

2 comments:

Anonymous said...

Obozavam tvoje paste! Gde nadjes ovako zeleni grasak? Ovo ce biti isprobano prvom prilikom!

obat alami asam urat said...

i like the nodlle

Post a Comment