Fusilli sa piletinom i graškom


Recept koji imam već jako dugo objavljen ovde a nikako da ga ponovo napravim, lepo slikam i objavim na blogu... Ali eto došao je i taj trenutak...:). Mislim pravim ja ovo često ali nikako da fotografišem...
Inače ovakva klopa je omiljena našoj deci i uvek joj se iznova oduševe :)

Potrebno je:
(za 2-3 osobe)

500 g fusilli-a
2 batka i karabatka
2 veća paradajza
1 manja glavica crnog luka
2 čena belog luka
250 g smrznutog graška
250 ml pasiranog paradajza
kašičica šećera (po ukusu)
maslinovo ulje
morska so, biber
svež vlašac (opciono)
tvrdi sir (opciono)


Način pripreme:
Na malo maslinovog ulja propržila sam meso koje sam odvojila od koske i iseckala na kockice. Kada je krenulo da rumeni dodala sam sitno seckan crni luk a kada je omekšao i, u električnoj seckalici smiksan, paradajz (kome sam predhodno oljuštila koru i izvadila semenke). Sve zajedno sam krčkala 10-ak minuta (poklopljeno) a onda dodala i pasirani paradajz, beli luk (seckan na listiće), malo šećera, soli i bibera. Sve zajedno nastavila sam da krčkam na umerenoj vatri dok stvarčice u drugom loncu nisu bile gotove... tj. dok nisam skuvala pastu.


U lonac sam stavila dosta vode i grašak a kad je provrilo posolila sam vodu i dodala pastu pa kuvala prema uputstvu sa pakovanja.


Kada je pasta bila gotova procedila sam je i dodala u sos, sve dobro promešala i servirala.
Od gore sam naseckala malo svežeg vlašca i narendala sira.

7 comments:

Mirjana said...

Odlično! Promakao mi je na Coolinarici...

Ana @ Prstohvat soli said...

Razumem tvoju dečicu u potpunosti, ja obožavam ovako pripremljenu pastu.

irenalana said...

Volim pastu svakako i ovu tvoju varijantu cu probati naravno

Bite my cake said...

jako lijepo, jedan krasan ručak

Unknown said...

odlična pasta...ko je ne bi volio!

pekarica-suzyca.blogspot.com said...

Ovo je ručak po mom ukusu, mljac...Slike su jako lepe, primamljive i jestive ;)

Branka - byB said...

Ovakva pasta uvijek dobro prolazi, meni se jako sviđa kombinacija, a kod tebe sve tako dobro izgleda !

Post a Comment