Hladna čorba od jogurta


Jako fina i okrepljujuća čorbica za vrele dane...

Potrebno je:
(za 4 osobe)

1 l jogurta
1 glavica belog luka
1 glavica crnog luka
1 cvet brokolija
malo maslinovog ulja
malo morske soli i bibera


Način pripreme:
Celu glavicu belog luka sam presekla pri vrhu, zalila maslinovim uljem i zajedno sa grubo seckanom glavicom crnog luka stavila u rernu na 200 stepeni na nekih 40-ak minuta tj. dok beli luk nije omekšao a crni porumeneo.


Brokoli sam iseckala na manje cvetove i na pari kuvala 5 minuta pa prohladila.
U seckalici sam fino iseckala pečeni crni luk i izceđen pečeni beli luk.


U jogurt sam dodala pripremljeni luk, brokoli sitno seckan, malo soli, bibera i maslinovog ulja. Sve sam dobro promešala i hladila par sati a onda servirala ukrašeno sa malo kuvanog brokolija, pečenog luka, maslinovog ulja...


Ovaj moj recept objavljen je u dvobroju magazina MEZZE na str.18-19.

5 comments:

Anonymous said...

Obozavam hladne supe i corbe, ovu u sigurno da napravim. Kod nas nije onako pakleno vruce kao u Beogradu prosle nedelje, ali dovoljno toplo da ovakva corbica prija. Kombinacija pecenog belog luka i jogurta je savrsena!

sashkonela said...

Pravila sam ovu corbu jos kad sam je videla u Mezze. I jako mi se svidela. Osvezavajuca i brzo se sprema, bas ono sto ti treba kad je leto. Ja sam se bojala kako ce ispasi kada ceo luk dodam u corbu, pa sam sve samlela...

Nevena Buljan said...

Ajme, savršena juha, sutra ću ju već probati, ali baš me oduševljavaju ovakvi recepti.. pozz :))

Bite my cake said...

izvrsna, prikladna!

mignonne said...

Pravi letnji receptic, a prezentacija uvek vrhunska.:))

Post a Comment