Sladoled od ananasa i malina


Ledena poslastica koju možete jesti bez griže savesti... jako lagano i osvežavajuće... 


Ovaj, moj, recept možete naći i u julskom broju magazina ELLE zajedno sa ledenim osveženjem od Ane, Marije i Ivane ;)


Potrebno je:

1 ananas (ili jedna konzerva)
500 g svežih malina (ili smrznutih ako nema svežih)
par kašika smeđeg šećera
kora pola limuna
60 ml likera od pomorandže


Način pripreme:
Maline sam izmiksala u električnoj seckalici a zatim propasirala (da se odvoje bobice) i dodala šećerni sirup.



Ananas sam takođe izmiksala u električnoj seckalici a zatim dodala koru limuna, smeđi šećer i liker od narandže.



U kalupe za sladoled i manje plastične čaše sipala sam (do pola) smese sa ananasom a onda do vrha smesu sa malinama. Blago sam štapićem promešala te dve smese, stavila štapiće i odložila u zamrzivač na 4 sata minimum mada je najbolje preko noći.



Ovaj recept šaljem Ana-Mariji & Miroslavu sa blogom Foozdarije u okviru igrice Ajme koliko nas je čija je ovomesečna tema šumsko voće.

7 comments:

sashkonela said...

Kod tebe uvek tako svetski izgleda. Ne znam da li mi se vise svidjaju tvoji recepti ili kompozicije na fotografijama...

Marinica said...

Pravo ljetno osvježenje! Baš primamljivo izgleda :)

Bite my cake said...

prekrasne fotke i divan recept!

Matejka - Life tastes like chocolate said...

Jako lijepe fotografije i odlična kombinacija okusa!

Unknown said...

prekrasno...sve...šta još reći...

Maja Babić said...

Za sladoled pohvale, a za stajling RESPECT! :)

sofía said...

Que polos más ricos, ummmm! Un saludo

Post a Comment