Čorba od tikvica + darivanje


Ova osvežavajuća čorbica od tikvica neverovatno prija kako u hladnim i tmurnim danima tako i u onim toplim i sunčanim. Nisam joj htela dodavati pavlaku i ništa "teško" već samo lagano povrće i malo maslinovog ulja, limunovog soka... Sinkić koji je u prvi mah hteo da je preskoči i rekao da mu sipam samo malo pojeo je dva prepuna tanjira i rekao da mu jako prija :))


A evo nastavljamo i sa darivanjem Metalac posuđa, ovog puta, kao što već vidite u pitanju je ovo lonče zapremine 1 l... Ako želite da bude vaše ostavite komentar pod ovim postom a ja ću dobotnika objaviti u novom postu u petak... Srećno... I da, mesto boravka nije prepreka ni ovog puta...




I još samo jedna informacija pre nego što pređem na recept... Izašao je novi broj besplatnog on-line magazina MEZZE sa pregršt zanimljivih "stvarčica" pa "svratite" i prelistajte, verujem da ćete naći nešto zanimljivo po svom ukusu :))



Potrebno je:

2 tikvice
1 glavica mladog belog luka
200 g korena celera
pola glavice brokolija
3-4 cm korena svežeg đumbira
1 krompir
malo maslinovog ulja
malo morske soli
malo limunovog soka
malo suve mirođije


Način pripreme:
U šerpici sam na malo maslinovog ulja propržila beli luk i celer pa onda dodala tikvice, krompir i koren đumbira. Nalila sam vodom da ogrezne (oko litar), posolila i kuvala nekih 20-ak minuta tj. dok povrće nije omekšalo. (Ja sam ga u stvari kuvala 10-ak minuta a onda isključila ringlu i ostavila tako poklopljeno da odstoji još nekih 20 minuta).


U blenderu sam smiksala povrće (đumbir izvadila jer je vretenast), vratila u šerpu, dodala brokoli isečkan na cvetiće i sve zajedno kuvala nekih 5 minuta a onda dosolila, presula u tanjire, poprskala svaki sa malo maslinovog ulja i posula sa malo mirođije a dragi je još iscedio i malo limuna preko.

32 comments:

Zoka said...

super izgleda, obožavam ovakve čorbice.
:)

Maja said...

Svidja mi se.Nisam pravila jos u kombinaciji sa brokolijem,bas cu da probam.Lepa,zdrava i ukusna corbica:))

J e l e n a said...

Čorbu od tikvica nekako uvek zakiselim jogurtom i limunom, a kad želim malo čorbastiju varijantu onda dodam i malo pirinča. Đumbir nisam stavljala, a eto mi ideje.

Emira said...

Nesto slicno sam pravila prije par dana, samo bez djumbira. Moja Neli (3 godine) kaze, daj meni te zelene trave da sopam pa cu biti slatka ko mali zecic.

Nevena said...

Jako volem čorbu od tikvica. I tvoje divne fotke:):)
Sad ću da skuvam kaficu pa da zamezim:)

Nensy said...

Verujem da je ukusnija kada se sprema u ovakvom loncetu!!!!!Predivno,svaka cast!

What's for dessert? said...

Baš si dobro rekla, ovakva jela odlično pašu i zimi i ljeti.

Laka kuharica said...

I juha i lonče i fotke - sve je više nego krasno. Kako volimo tikvice i juhe, ovo bilježim.

Andjela said...

Jao, sto je dobar recept, meni ovakvi recepti spasonosno dodju posto ne jedem meso :)
Sad kad je krenula sezona voca i povrca samo zapisujem recepte :))
A i lonce je prelepo, nadam se da cu imati srece :)

irenalana said...

divna corba a mezze je tako dobar svaki broj sa nestrpljenjem ocekujem jer su mi recepti ovako upakovani jos interesantniji nego kad ih nadjem na blogu ma bolji mi je od bilo kog stampanog casopisa

Tanja said...
This comment has been removed by the author.
Tanja said...

Super je corbica i svidja mi se dodatak djumbira.
Mezze sam prelistala. Odlican posao kao i prethodna dva puta. Ne znam sta bih izdvojila jer mi se sve dopada. :)

Amaterka said...

Ovakvu juhu još nisam jela...Mezze sam prolistala i svaki put se sve više oduševim ;)Odlično vam ide :)

Tamara said...

volim povrtne juhe, mislim da ih zbog obilja povrća čak i više jedem ljeti!nisam radila s đumbirom

Unknown said...

Obožavam povrtne čorbice,ovo je po mom ukusu:)

Unknown said...

Izvrsna čorbica sa zanimljivim sastojcima. Počele su domaće mlade tikvice pa se radujem jednoj ovakvoj čorbici. I još đumbir ... mora biti pravo osvježenje!

Anonymous said...

Super čorbica :)

Maja said...

Draga, čorbica je odlična i sviđa mi se što nisi dodavala nikakvo vrhnje u nju :)
Mezze sam prolistala po tko zna koji puta, savršen je! :)

Anja said...

Tikvice su genijalne, jedem ih manijakalno u zadnjih mjesec dana :D
Jako slatka posuda, baš je retro :)

Zorica Stajić said...

Čorbica je prava prolećna, izgleda tako primamljivo. Nisam neki ljubitelj tikvica ali u ovim kombinacijama sa ostalim povrćem verujem da je izuzetno ukusna...

Branka - byB said...

Juha mi je super, zdrava i ukusna i sviđa mi se kako zbog sastojaka tako i zato što je odlično začinjena. I lončić zapinje za oko :)

Marina said...

Juhica izgleda i više nego dobro! :)

Anonymous said...

pravo mi se svidja sto nema dodataka tipa kocka, pavlaka ;) na coolinarici kod elizabetbenet mozes vidjeti kako sam napravila tvoje mak stapice! samo da prijavim da su odlicni, dopadaju nam se i kad su topli i hrskavi, ali i hladni imaju svoje cari :) hvala puno za recept!
vesna.

Unknown said...

Odlicna vitaminska corbica, posebno mi se dopada to sto je bez dodatka pavlake:)

Bjanka said...

Kod mene u kući, mlade tikvice su prva stvar koja posete lonac, rernu i ostale delove kuhinje. Prava kombinacija tikvice i brokolija, jer pretpostavljam da je brokoli dao bolju teksturu čorbi. Limun je pun pogodak jer je naglasio svežinu. Čini mi se da je ova tvoja propevala sa slike: Mirišem na proleće i leto, a tikvice su doprinele da sve bude prelepo!
Jedva čekam opciju teleporting dugmeta na blogu! :)

Jovanka Baštovanka said...

supa od brokula je i kod mene cesto na repertoaru u zadnje vrijeme.. dodavanje gingera mi se cini kao odlicna ideja! =)

Bite my cake said...

Odlična juhica, a pohvala i za darivanje. Novi broj Mezze-a oduševljava

lepamara said...

Tikvice su prava stvar za ova krizna vremena. Dostupne, jeftine, a u isto vreme ukusne i pogodne za raznorazna jela. Obožavam jela koja se jedu kašikom, moram da probam i ovu čorbicu.

kuvaricaveca said...

Wau, obožavam da mešam razno povrće u čorbi. Pravim razne kombinacije tako da mi čorba nikad nije ista a ova kombinacija je extra! Fantastično!

SENKA said...

Jako primamljiva čorbica, a fotke samo što ne zamirišu...mmmm

Sanja Manasijevic said...

Čorbice pravim dva ili tri puta nedeljeno. Svi jako volimo. Djumbir još nisam stavljala u čorbe, probaću. Za mirodjiju znam da odlično ide...

Andrijana Miletić said...

Super čorba, i super lonče! :)

Post a Comment