Voćni šejk


Kad ostane neka banana u frižideru i tako se danima razvlači šejk poput ovog je idealan i jednostavan način upotrebiti je... Dodala sam i malo jagoda i smrznutih brusnica, borovnica... Ma možete dodati i duzeti šta vam je volja, u svakom slučaju dobićete brz i hranljiv slatkiš, doručak, užinu ili šta već... 


Potrebno je:
(za 2-3 čaše)

2 velike, prezrele, banane
10-ak velikih jagoda
1 prepuna šaka smrznute mešavine brusnica i borovnica
50-100 ml slatke pavlake (opciono, može i mleka ili jogurta ili ništa od svega)
1-2 kašičice meda (opciono, meni su banane bile jako slatke i nisam stavila)
4 kockice leda
50 ml ruma (opciono, da jako lepu aromu celom šejku)
2-3 listića nane za ukras


Način pripreme:
Sve sastojke stavila sam u blender, mutila oko 1 minuta i sipala u čaše :), ništa lakše a tako fino...



Ovaj recept šaljem Zoki sa blogom Pans and pots, u okviru igrice ajme' koliko nas je na zadanu temu jagoda.

20 comments:

What's for dessert? said...

Taman poslužen na vrijeme za doručak! Prije sam puno češće radila ovakve napitke od viška jagoda i drago mi je da si me podsjetila na njih. S tvojim prekrasnim fotkama su dobili novi sjaj

J e l e n a said...

Modam da kupim onaj veliki blender jer ovo radim u secku a led zna da ga pokvari. Smrznuto voće, da to je zakon za šejkove. Ovo je meni mnogo bolja varijata od sladoleda za decu.

Amaterka said...

Mmm baš fino, pasao bi mi sada za doručak :)

Tanja said...

Odlican!
U mojoj varijanti obicno bude bez bana zbog lchf-a, a uz dodatak mlevenih badema da pojacam i onda mi bude ceo obrok.

jubistacha said...

Mi stalno radimo šejkove. Upravo zato jer ostane banana, ili neko drugo voće pa se poteže po frižideru. Jako lijepa prezentacija...

Anja said...

Fenomenalno, ja ovako nešto pijem /jedem svaki dan - banana, jagode, med, jogurt, mlijeko, cimet.. to je moja verzija i znam da je odlično! :) Jako lijepe slike!

Maja said...

Fantastičan shake draga! Kod nas se uvijek radi od ranog proljeća pa sve dok ne zahladi - kombinacije su razne i zaista možeš strpati unutra sve šta ti padne na pamet :) Boja mu je odlična :)

Branka - byB said...

Jako lijepo si iskombinirala ovaj šejk i super izgleda ! Volim se počastiti nečim ovakvim pogotovo u toplije dane. Bilježim ga, a posebno mi je zanimljiv dodatak ruma kojega još nisam ovako probala.

Tamara said...

volim shake, obično ga s jogurtom radim! divan početak dana!

Cinnamon and Thyme said...

Super šejk :)! Sviđa mi se što si dodala rum :D.

Unknown said...

Uživamo svi u kući u ovakvim stvarima.Super je!

Nevena said...

Obožavam:)

Mimi said...

I mi ovako cesto iskoristimo banane... Odlicno! :)

Bite my cake said...

krasno, stvoreno za ovo vrijeme, volim!fotke u ovom postu su ti zaista predivne, svaki put sve ljepše!

Unknown said...

Prezentacija je zaista fenomenalna:) Kod mene se prezrele banane brzo nakupe, pa je ovo odlicna ideja da ih iskoristim u nastupajucim letnjim danima:)

Dolce Fooda said...

Mozes da stavis i sladoled, puter od kikirikija, i svasta jos ponesto... nego ja mnogo mrzim da perem blender:)

Gordana said...

Mogla bih sad tu jednu casu. predivno izgleda i super ulaznica za igru.

Laka kuharica said...

Prije bih rekla da je smoothie jer je tako zdrav! Njami!

Bjanka said...

Jaoo sto ti je lep šejk! Morala bih i ovo da probam! Svi ćemo imati 100 kilograma uskoro! :)
A juče gledam u banane i videla sam neki recept pečenih banana punjenih čokoladom, ali mi nešto bilo heavy, ovo je ipak bolja varijanta!

Sanja Manasijevic said...

Moraću ćerku da obradujem jednim ovakvim šejkom. Banane obožava ali jagode i ne baš, garant će joj se ovako dopasti...

Post a Comment