Svinjski kare u vinu


Od kada sam otkrila foru kako da meso koje često zna biti suvo (poput belog pilećeg ili kremenadle od svinjskog) bude jako fino i sočno uvek ga mariniram u slanom rastvoru, ovog puta sam samo otišla korak dalje pa je taj slani rastvor bio od vina i krajnji rezultat jako aromatično i sočno parče mesa :)


Potrebno je:
(za 2 osobe)

4 šnicle svinjskog kare-a
150 ml belog vina
1 ravna kašičica soli
1 kašičica senfa
1 kašičica džema od kajsije
2 čena belog luka
50 ml maslinovog ulja
malo bibera
1 ljuta papričica


za prilog:
1 veća glavica crnog luka
2 šargarepe
600 g krompira


Način pripreme:
Meso sam stavila u mešavinu vina i soli i ostavila par sati u frižideru.
Onda sam meso izvadila (vino sačuvala) i premazala ga marinadom (pomešala sam senf, džem, beli luk, maslinovo ulje, biber)(višak marinade sam sačuvala) te ostavila oko pola sata da odstoji tj. dok prilog nije bio skoro gotov.


Za prilog sam u vatrostalnu posudu stavila sitno iseckan luk, na kolutove iseckanu šargarepu i na "četvrtine" iseckan krompir, prelila sam onda sve to onim belim vinom u kome se mariniralo meso i još sam dodala višak marinade od senfa. Sve sam to fino promešala, prekrila folijom i stavila u rernu na 250 stepeni na 30 minuta, onda sam skinula foliju i nastavila sa pečenjem dok povrće nije fino porumenelo.


Pred kraj pečenja povrća zagrejala sam grill tiganj i meso pekla po 2-3 minuta sa svake strane.


Na tanjir za serviranje s jedne strane sam stavila pečeno povrće a sa druge strane meso koje sam prelila sa malo maslinovog ulja i posula sitno seckanom ljutom paprikom.


Napomena: Meso naknadno nisam solila jer je u marinadi od vina bilo dovoljno soli koje je meso upilo a i kasnije krompir po potrebi dosiliti jer je opet to vino kojim je sve preliveno slano tako da se može desiti da ne treba više soli.

17 comments:

Unknown said...

Ovo se vidi da je baš sočno,slike su predivne.

Vesna Nesic said...

Marinirala sam svinjski file na razne načine ali na ovaj nisam, probaću svakako. Verujem da je jako lepo.

Tanja Leković said...

Jedva čekam da probam kare na ovaj način spremljen. Slike su fantastične, ne mogu oka odvojim.

jubistacha said...

Još da se sjetim stavit meso u marinadu ;)
Odlično izgleda cijeli tanjur i prilog i meso!

Zoka said...

Divno izgleda. Obožavam marinade sa vinom ali često se ne setim da stavim meso u marinadu. :)

Amaterka said...

Mmm ovo je jako njami :)

Laka kuharica said...

Znaš da volim ovakve stvari i ovo i izgleda i jest odlično. Moram probati ovu marinadu, a i mješavina senfa i marmelade čini mi se super. Definitivno isprobavam!

Anja said...

Ja još tako nisam pripremala meso (možda zato što obično pripremu ručkova prepuštam nekome drugom, ja sam za slatko) ali upotrijebit ću tu ideju jer se oko svinjetine baš treba potruditi da bude sočna! Jako mi je ovo fino! :)

Bite my cake said...

super marinada za sočnost, izvrsno izgleda ovo meso! ni ja ga još nisam pripremala na ovaj način i svakako ću isprobati ovo sa solju i vinom

Dunja said...

Vino i svinjetina, odlična kombinacija, fotke su žive, prekrasno!

What's for dessert? said...

Ovo ja zovem odličan ručak. Svinjetinu obožavam, a sviđa mi se i prilog. Još kad izgleda ovako dobro na fotkama, tko bi odolio.

Branka - byB said...

Odličan, baš odličan ručak ! Marinada je fantastična , meso super izgleda kao i prilog, jako lijepo i ukusno !

Sanja Manasijevic said...

Pravim razne marinade ali ovekve jos nisam. Belezim pa cu isprobati....
Sjajna ideja za rucak, kada mi ponestane ispiracije cesto navratim do tebe, uvek nesto nadjem i iskombinujem za nas :)

Petra Kranjica said...

Dobro izgleda, stvarno vrijedno isprobavanja.

Unknown said...

Izgleda bas socno i ukusno. A tek ovi krompirici kako mame... Predivno!

Mimi said...

Jako, jako mi se dopada marinada! Probacu...

(a)cro(b)atie said...

Biljezim za isprobavanje; jedem malo mesa, a ovo izgleda jako socno :)

Post a Comment