U poseti fabrici Metalac posuđa



Na poziv ljudi iz Metalca Minja, Gaga i ja trebale smo otići do njih i malo bolje se upoznati sa ljudima koji stoje iza ovog posuđa. Gaga iz opravdanih razloga nije mogla da dođe a Minja i ja smo sa oduševljenjem prihvatile poziv i vala imale šta i videti. Minjin izveštaj možete videti ovde a u nastavku sledi moj :)



Ranije sam zgradu Metalca viđala samo kao usputnu stanicu na putu do mora i nisam mogla ni sanjati da ću se jednog dana naći u njoj i imati priliku videti kako nastaje svo to divno posuđe.



Iskreno ja sam oduševljena svim što sam videla a posebno razmišljanjem ljudi koji rukovode firmom. Ideja da je čovek iznad profita u današnje vreme meni je naučna fantastika a upravo to jeste njihov moto i ne samo u priči već i u delima. Stekla sam utisak da se o svakom čoveku kao ČOVEKU (a ne radnoj snazi) vodi računa i to je ono što je mene potpuno osvojilo.



O kvalitetu njihovog posuđa nemam šta da kažem, imam njihovu Inox Gracia šerpu i kvalitetnija je od sličnih koje imam drugih proizvođača. A i sama činjenica da svoje proizvode plasiraju po celom svetu dovoljno govori o kvalitetu jer ljudi to znaju da prepoznaju a i Metalac ispunjava sve uslove koje razna tržišta zahtevaju.



Sam ulazak u zgradu odaje utisak da se o svemu vodi računa a kada je lično direktor krenuo da nas vodi u obilazak pogona, za mene je to bila neizmerna čast. Od mašine do mašine sa puno žara je objašnjavao proces pravljenja svake vrste posuđa... I opet ostala sam zatečena ljudima, koliko ruku treba uzeti svaku šerpu, lonac, tepsiju... da bi se dobio finalni proizvod, koliko pažnje poklonjaju svakom detalju...Bila sam fascinirana procesom emejliranja koji se radi ručno... lepljenjem šara... ma sve što sam videla ostavilo je jak utisak na mene i od sada ću još više ceniti njihove proizvode... 



Vodi se računa i o životnoj sredini pa sva voda koja se koristi u proizvodnji prolazi kroz razne vrste prečišćavanja pre nego što se "vrati" prirodi jer ipak SVEST o čistoj prirodi, kao nečega za šta smo svi odgovorni, jako mi je bitna.



I labaratorija gde se svaki proizvod testira i to ne samo na habanje i dugovečnost već i na zdravstvenu ispravnost jer jesti iz "otrovnog" posuđa nije vidljivo a vremenom ostavlja posledice tako da se pored vođena računa o svojim ljudima jako vodi računa o kupcima posuđa, o kvalitetu a ne samo kvantitetu... Ideja je da zadovoljan kupac prepozna kvalitet i sutra opet kupi nešto, da se uvek vraća i da bude siguran da je za svoju cenu zaista dobio nešto kvalitetno i zdravstveno potpuno ispravno. I ja sama sam takva da mislim da nisam dovoljno bogata da kupujem jeftine stvari... Volim kvalitetnu stvar i ako nemam pare da kupim nešto kvalitetno često neću ni kupiti dok ne budem imala. A u Metalcu sam zaista videla dosta toga jako kvalitetnom što bih volela imati... i znam da bi te stvari trajale i trajale...



A kada smo već kod kupaca savetujem vam da ŠER(P)UJETE (lajkujete) njihovu fb stanu jer pripremaju dosta iznenađenja... Za sada vam ne mogu pričati detalje ali pratite ih i nemožete ništa izgubiti a možete mnogo dobiti :)


P.S. Fotografije same proizvodnje i zaposlenih nisam htela stavljati iz poštovanja privatnosti firme i zaposlenih.

Dodatak 1: Na web stranici Metalca možete pročitati izveštaj o našoj poseti.

Dodatak 2: A evo šta su rekli o meni na svojoj fb strani gde su stavili link na ovom postu: 

I Olivera Senić, veliki majstor kuhinje, alfa i omega bloga "Ja u kuhinji" posetila je našu fabriku. Na njenom sajtu možete pročitati kako se provela, a pored toga možete videti mnoštvo zanimljivih recepata i ukusnih jela :) Srdačne pozdrave šaljemo kako Oliveri, tako i Minji Bogdanovski i Dragani Pušici. Nadamo se da ćemo se još družiti u budućnosti! :)"

26 comments:

Vesna Nesic said...

Mnogo volim njihovo posuđe! Napravile ste sjajne reportaže. Slike su ti fantastične i baš me zanima kako si ih slikala?

What's for dessert? said...

Baš sam nedavno gledala u Plodinama njihove šarene lončiće

Miroslav Uskoković 'Iz moje kuhinjice' said...

Stvarno zanimljivo! Jako mi je drago da ovakva firma postoji. Prosto je neverovatno poverovati da ovako nešto kod nas postoji, jedna ODGOVORNA firma kao što ti navodiš o Metalcu. Prvo su me osvojili stavkom da se voda pročišćava pre odbacivanja, a potom i divnim dizajnom. Ja sam u proteklih nekoliko godina shvatio koliko kreativnih ljudi ima kod nas. Stvarno je ovo posuđe divno, vrlo retro, al' na potpuno nov i savremen način. Takođe vidim da su uspostavili saradnju i sa istaknutim industrijskim dizajnerom Karim Rashidom što mi je opet vrlo interesanto i za sve pohvale. Ja se nadam da kvalitet posuđa opravdava impresivan izgled, al' kakav god bio i dalje je bolji nego smeće koje se proizvodi u Kini, od sumnjivog, navodno toksičnog materijala i u fabrikama koji vrlo nehumano posluju. Kao što ja uvuk propagiram, a tako ću i sada: KUPUJMO DOMAĆE! A Metalcu sve pohvale, a nakon mog narednog povratka Srbiji sigurno ću kupiti njihove proizvode, jel' znam da bi mnogi moji prijatelji ovde bili oduševljeni ovim interesantnim proizvodima!

Puno pozdrava i sve pohvale na divnom postu!

J e l e n a said...

Pa vi ste čak do Gornjeg Milanovc putovale. mene je oduševilo to što Karim Rashid radi za njih, i što drže korak sa vremenom. Cena im nije mala ali apsolutno opravdava kvalitet. Kada bi samo znali kakve se sve tosične materije premazuju na posuđu koje koristimo jeli bi iz plastičnih tanjira. Mene oduševljavaju mali lončići i vraćaju u detinjstvo. Mi smo dobili neki nekorišćen komplet star preko 30g i savršen je, savršen. Mislim da ljudi kod nas nisu izgubili poverenje, tj. da jedino i Metalcu veruju.

Maja said...

Prelepo si nam docarala posetu.Volim njihovo posudje,kvalitetno je,a sada imaju bas i lepe dezene.Sigurno si bas uzivala.Za pohvalu gest od jedne tako velike firme,koja decenijama ne menja svoj kvalitet.Pozz:))

Aleksandra said...

Koristim njihovo posudje, jeste skupo ali je isplativo. Lep post :)

jubistacha said...

Sviđa mi se njihov dizajn, rado ću kupiti nešta kad budem u prilici!

Dilajla said...

Šarene padele pune boja takvu i ja volim kuhinju.

Zoka said...

Vidim da ste se baš lepo provele. I meni je dugo asocijacija na Metalac bila usputna stanica do mora. :) Hvala sto si deo atmosfere tako lepo dočarala i nama. Metalac volim, i rado sa njima šerpujem u kuhinji. :)

maxi said...

Divne su im šerpe, posebno mi se dopada ovo crveno lonče sa cvetićima. Ja sam, inače, veliki fan emajliranog posuđa, 80% stvari pečem u emajliranim plehovima, imam i jednu veliku emajliranu šerpu. Ovde je sada trend da se po nekim radnjama za opremanje enterijera prodaju šolje i čajnici od emajla koji su namerno oštećeni (ulubljeni, s rupama u emajlu kroz koje se vidi metal) da ne izgledaju samo retro, nego i pohabano. Kao neke vangle iz kojih je moja prababa hranila guske. Eto i toga ima...
Sve pohvale Metalcu što vas je pozvao u goste i što plasira na tržište kvalitetne i ekološki podobne proizvode, koji su još i domaći brend.

vela said...

Imam Inox Gracia lonac i vrijedi svaku paru, a zvocala sam mužu koliko ga je platio dok nisam prvi put skuvala supu.

Iiiii said...

Obozavam njihovo posudje, zadnji put kada sam bila u Mo, kupila sam si par stvari. Tako me pdsjecaju na djetinjstvo. Ako vas tri imate sada stelu u Metalcu, mogla bi urgirati da stave u proizvodni plan serpe crvene sa bijelim tackama. To je bas klasicna 'mustra' a godinama ju trazim. Ja bih kupila odmah!

Nevena Buljan said...

joooj, imam nekoliko lončića od Metalca oduševljena sam, morati ću nešto pofotkati u njima :) svaka ti čast na ovom reportu, i što si ovo podijelila sa nama. razmišljam isto kao i ti, i smatram također da nisam dovoljno bogata da kupujem jeftine stvari. tako često, ako nešto ne mogu kupiti kvalitetno a što mi se strašno sviđa, onda pričekam, štedim, pa kupim. :)

svetlana said...

o ovo je raj za oci,imati ovo posudje to je najvece bogatstvo,za domacice,hvala vam sto postojite

Mimi said...

Divno od njih sto su vas pozvali. Mene je i to odusevilo, da su pratili vase blogove i pozvali vas da obidjete fabriku...
Imam nekoliko njihovih stvari i jako sam zadovoljna. POsebno volim loncice i sve bih volela imati. :)
Kod nas u komsiluku u jednoj firmi koja inace prodaje klima uredjaje imaju Metalac posudje na kilogram. Tako dodje mnogo jeftinije. Milsim da je to sto oni prodaju malko ostecena roba, nisma sigurna jer ostecenja ne mogu pronaci...

mignonne said...

Bravo cure, vrlo lepa reportaza a i slike sa serpicama su mi posebno interesantne, narocito su mi slatki oni mali loncici.:)) Svidja mi se njihovo posudje i lepi dezeni, bas je nekako veselo kuvati u njemu, mislim da cak imam par serpica koje je jos mama koristila i sve su u odlicnom stanju... sve pohvale za ovako lepu promociju.;)))

Bite my cake said...

Ja obožavam njihovo šareno posuđe i jako je lijepo što su vas proveli kroz tvornicu, pozvali vas u obilazak i pokazali vam proizvodnju. Drago mi je zbog vas!
Ovi lončići su preslatki

Tamara said...

ove fotke su ti fantastične!! i ja imam nekoliko šarenih lončića!!kaže moja nona, koja ima 92 godine da su to "najbolje pinjate"!!

Maja said...

Draga, izvještaj je odličan i odmah me osvojia :) Fotke su naravno, kao i uvijek, fantastične, zaljubljena sam u njihovo posuđe, imam par njihovih stvari i iznimne je kvalitete. Meni nije teško dati i veće novce za lončić/teču/tavu koja je kvalitetna, barem znam da će mi trajati i barem znam šta jedem i da se ne trujem :)
Predivno je s njihove strane da prate vaše blogove i iznimna je čast što su vas pozvali, a najviše od svega mi se dopalo šta vas je direktor osobno vodia razgledavanjem. Svaka čast :)

Dolce Fooda said...

Bas sam prijatno iznenadjena... ovde to cesto rade, ali kod nas retko koja kompanija ima sluha za takve stvari. To je njima nista da vas pozovu, poklone par stvari, a radi odlicnu promociju. Ja uvek volim te nekonvencionalne metode marketinga. Mislim da moja mama ima njihovo posudje. Btw, mislim da je bilo neke price da ce prodavati posudje u Walmartu, ali ne znam sta je bilo sa tim... to bi im bas dobro doslo... najveci lanac suparmarketa u Americi, jedino sto tu dolazi siromasnija klijantela.

Tanja Leković said...

Iskreno ti zavidim što si imala priliku da posetiš Metalac, jer je to jedna od fabrika u čiju bih proizvodnju volela da zavirim. Preko svog posla znam da su sada prisutni i u SAD-u, i to u Walmart-u, što ne može svako, a takođe i da su jedan od najuspešnijih izvoznika (malinari, ne brinite, znam da ste najbolji :-) Koristim dosta njihovih proizvoda (tučana šerpa za sarmu mi je apsolutni favorit, a velika okrugla tepsija za bosansku pitu se odavno isplatila) i svako malo zavirim u internet prodavnicu, da vidim čime bih mogla da se obradujem. Divan izveštaj i još jednom - volela bih da sam bila na tvom mestu!

Ana said...

Ove sarene serpice su carobne :)

Branka - byB said...

Ovo je jako lijepo, vjerujem da te se posjet tvornici jako dojmio, i mene se dojmila tvoja priča i svo ovo divno posuđe !!

Nely said...

Divan,zanimljiv post,..imam njihovu džezvu za kavu i lončić,stvarno su vrhunske kvalitete:)

Tanja said...

Jao kakva super poseta! Blago vama! :)
Hvala na izvestaju, bas sam uzivala citajuci i razgledajuci fotografije.
Imama gomilu posudja ali samo jednu loncinu od metalca, a stalno gledam one njihove malene tepsije i loncice, preslatki su.

Unknown said...

Danas sam posetio METALAC TRADE I METALAC POSUDJE , sta reci svaka cast , pravi primer kako se moglo sacuvati nesto sto vredi u Srbiji , sve pohvale za rukovodstvo preduzeca i naravno da nisu samo oni zasluzni , bez dobrih i odgovornih radnika to ne bi ovako danas izgledalo !

Post a Comment