Špagete sa rukolom, šampinjonima, mini paradajzom...


Pasta kod nas uvek prolazi, a uz nju i neke stvarčice koje obično baš i ne ... Ovog puta pečurke sam stavila u posebnu činijicu i rekla im da svako sebi stavi koliko hoće i mini paradajz i sir je bila opcija i naravno da nisam očekivala da toliko svega "natabaju" u svoje tanjire... ali valjda da sam im sama stavila možda bi se i namrštili a ovako se od strane slatkice čulo "mmmm.... pečurkice...." i moje (?!"##!) iznad glave... O tome da voli rukolu  to je već druga priča jer baš i nije "blagog" i "laganog" ukusa ali Bože moj... nemam baš uobičajenu decu što se hrane tiče ;)


Inače, pre nego što pređem na recept, da kažem još da sam od strane sajta Very Good Recipes dobila poziv da budem u žiriju u ovomesečnoj "igrici" gde je tema zelena boja i Saint Patrick dan... Detaljnije o svemu možete naći na stranici http://verygoodrecipes.com/saint-patrick-challenge pa ako imate vremena pridružite se :)

Osim mene u žiriju su i sledeći blogovi tj. ljudi koji stoje iza njih pa vam predlažem da ih posetite jer možete pronaći mnogo toga zanimljivog.


A sada prelazim na recept :)



Potrebno je:
(za 4 osobe)

500 g špageta
300-400 g mini paradajza
400 g šampinjona
2 glavice crnog luka
malo maslinovog ulja
malo tvrdog sira


za sos od rukule:
100 g rukole
70 g badema
2 čena belog luka
malo soli
malo limunovog soka
oko 50-70-100 ml maslinovog ulja


Način pripreme:
Priprema sosa od rukole: U električnu seckalicu stavila sam sve sastojke osim ulja i dobro smiksala a onda malo po malo dolivala maslinovog ulja dok nisam dobila onako gust sos.


Priprema šampinjona: Na malo maslinovog ulja prodinstala sam luk seckan na rebarca a onda dodala i pečurke seckane na listiće, posolila i na jačoj vatri mešajući dinstala dok tečnost koju su pečurke pustile nije isparila.


Priprema špageta: U međuvremenu sam skuvala špagete prema uputstvu sa pakovanja, umešala ih u sos od rukole, dodala pripremljene pečurke i od gore naseckala po koji svež mini paradajz i eventualno stavila po malo sira (ako nije posna varijanta).

20 comments:

Zoka said...

Divno ,što ti klinci nisu "obični", što jedu i vole povrće. Davno sam gledala serijal Jamie Oliver-a koji je sniman u Americi o ishrani dece u školama. Ajde što su ih po školama hranili smećem nego ih nisu bolje hranili ni po kućama. Sećam seda je uzeo povrće tipa paradiz, krompir, luk, kupus i da deca nisu znala sta je to. Za krompir su govorili da se zove pomfrit a za paradaiz da se zove kečap.
Slike i pasta su divni.
Sto se tiče "zelene" igrice obožavam zelena jela i rado ću učestvovati ako mi vreme dozvoli.
I čestitam sudija. : )

tena said...

aaaaaaaajme ovo je recept baš za mene, obožavam i rikolu i gljive! Jedino što non stop jedemo tijesto, jer ga obožavamo doma u svim kombinacijama.

lusitania said...

volim rukolu na sve nacine, a slike su prave proljetne!

Nevena Buljan said...

jako jako mi se sviđa cijeli tvoj novi stil na fotografijama! naravno, recept savršen kao i uvijek kod tebe! :)

Branka - byB said...

Odlična recept za tjesteninu i jako lijepo izgleda ! Svakako bilježim ! Čestitam ti za pozivnicu u žiri, zanimljiva je tema igrice i sigurno će biti lijepih radova.

What's for dessert? said...

Da sam znala da će biti ovakva tema, sigurno bih se prijavila za žiri. Nekako svaki put mislim "možda će biti neka slatka tema" i onda mi je žao biti u žiriju, odnosno bez mogućnosti za natjecanje.

Jelo ti je odlično! Kao i klinci koji sve vole jesti, što je danas rijetko.

Laka kuharica said...

Pesto od rukole sam radila i zaista odlično ide s tjesteninom, a ovaj tvoj dodatak šampinjona i paradajzića baš odlično nadopunjuje obrok.

Zondra Art said...

I ja moram kao i uvijek pohvaliti tvoje fotografije, savršene su a o receptima da ne govorim!

Bite my cake said...

Krasno, krasno, bravo za žiri :) Ovaj serijal ti je prekrasan, fotke, recept, sve :)

Petra Kranjica said...

Prekrasno izgleda. Bravo za mjesto u žiriiu, a još veće bravo za dečke koji vole ovakvu zdravu hranu.

tanja said...

Ovo je savršeno jelo za mene :) Dopada mi se sve od sastojaka, počinjući od pečurkica, mini paradajzići, ma sve! A sos od rukole odmah bilježim, jako me zanima okus!

Čestitke za mjesto u žiriju, a tema igrice je jako zanimljiva!

Maja said...

Koje predivne boje i fotke draga! Zaista sam oduševljena sa svakom novom serijom ovih fotografija! I jelo je predivno, baš po mom guštu :)
Čestitke na žiriju, idem skoknut do sajta :)

VolimBoje said...

recept po mom ukusu, obavezno ga stavljam na svoju listu spize koju moram probati!

Colette said...

Lovely, fresh-looking recipe :) Looking forward to being a fellow-judge with you :)

Amaterka said...

Mmm izgleda odlično :) A fotke su super :)

Mimi said...

Ovaj rucak je jako fin! Ja stvarno verujem da ti mozes svaku namirnicu pretvoriti u ukusan obrok... :)
Cestitam sto si izabrana da budes clan zirija. Volela bih ucestvovati, ali u drugoj polovini meseca nisam kuci...

Cooking with Barry & Meta said...

Great photos and the dish looks yummy!

Unknown said...

Novi stil slikanja mi se mnoooogo sviđa,nemoj da ga menjaš :)
A ovakva vrsta jela kod mene uvek prolazi.

thinkpink said...

Ovo sam pravila i ne znam da li sam jela bolje spagete, i tople i sutradan hladne.
S tim sto sam ja dodala i malo tomatina u pecurke s obzirom na cinjenicu da mojoj deci nisu pecurke medju omiljenima

JA U KUHINJI... said...

thinkpink jako mi je drago da su vam se svidele :)

Post a Comment