Salata od mungo i azuki pasulja





Kada je sinkić listao knjigu koju sam dobila od Sandre došao je do mene, pokazao mi ovaj recept i rekao da mu to jako fino zvuči i da želi da mu napravim tu salaticu. I naravno kada dete traži da jede nešto ovako da će mu želja brzo biti ispunjena, i uz male izmene dobili smo sledeću salaticu koju smo u slast pojeli. Može biti prilog nekoj ribi ali i sama za sebe je savršena.



Mere odredite sami (ja ću ipak dati neke okvirne) jer sam ja skuvala malo veću količinu pasulja pa sad imam i sutra za neki ručak...




Potrebno je:

100 ml mungo pasulja
150 ml azuki pasulja
300 g kukuruza
1 veća glavica crvenog luka
a veza svežeg peršun lista
50 g očišćenog semena suncokreta
morska so
maslinovo ulje
limunov sok



Način pripreme: 
U posebnim posudama sam preko noći namočila mungo i azuki pasulj pa sam narednog dana odvojeno i kuvala obe vrste jer se mungo skuva ranije. Znači stavila sam pasulje u dve šerpice, nalila hladnom vodom, kada su provrile vode odlila, sipala vruće i na umerenoj vatri (ne soleći) kuvala dok nisu omekšali. U slučaju mungo pasulja to je oko 20 minuta a azuki oko 50 minuta.



Obarila sam i kukuruz, prohladila i onda znači u činiju stavila sitno seckan crveni luk, dobro ga posolila, prelila maslinovim uljem i ostavila 15-ak minuta da odmori a onda dodala kukuruz, obe vrste pasulja, so i još malo maslinovog ulja te limunovog soka. Sve sam dobro promešala i ostavila da odstoji u frižideru do služenja.



Pred služenje sam iseckala peršun lista i dodala u salaticu a semenke suncokreta sam blago propržila i služila sa strane jer se trebaju staviti pred samo jelo da ne bih omekšale od "vlažnosti" salate. I molim vas nemojte izostaviti semenkice suncokreta jer one celoj stvari daju ono nešto.

 

Ovaj, moj, recept objavljen je u osmom broju časopisa REPETE...

10 comments:

Marija said...

Volim ovakve salate, sigurno ću je probati

Tanja said...

o, bravo za juniora i njegov dobar izbor, a bravo i za tvoju izvedbu :)
mungo sam jela samo u obliku klica, ovo mi se čini jako zanimljivo a izgleda krasno.

Dunja said...

Predivna salata, malecki je dobro izabrao!

Petra Kranjica said...

Krasno je djete odabralo.

Zoka said...

Sinak me svaki put oduševi.Salatica je bas lepa.

lusitania said...

volim sarene salate! i svaki puta kada cujem da se neko dijete ne lijepi samo na pizzu i burger postanem sretna ko malo dijete!

Bite my cake said...

Krasna salata, bravo

Unknown said...

Tvoja deca me oduševljavaju,svaka čast!
Imaš nagradicu kod mene http://sweetandsalty-irena.blogspot.com/2012/03/pecena-cokoladna-krema-sa-malinama.html

Laka kuharica said...

Baš je divna, jako volim ovakve salate. jedino što bih je začinila crnim bučinim uljem:)

Cinnamon and Thyme said...

Kupila sam azuki pasulj/grah i nisam znala šta da radim s njim :). Evo sad znam, haha :).

Post a Comment