Integralni muffini sa rogačem



Ponekad imam utisak da ću "eksplodirati" od osećanja koja imam u sebi a koja su prilično neprevodiva u reči... I zato je nekad bolje pustiti da drugi pričaju (pevaju) o onome kako se ja osećam... pesma mi je predivna, glas devojke čaroban, melodija tako pozitivno zarazna, ma...





Potrebno je:

suvi sastojci:
150 g mekog, belog, brašna
100 g graham brašna
50 g fino mlevenog rogača
50 g grubo mlevenog lešnika
100 g smeđeg šećera
20 g zobenih pahuljica (2 kašike)
1 kašičica praška za pecivo
prstohvat soli



vlažni sastojci:
200 ml čokoladnog mleka
100 g putera
100 g mlečne čokolade
25 g meda (1 kašika)



Način pripreme:
U jednu činiju sam stavila sve suve sastojke s tim da sam smeđi šećer i zobene pahuljice predhodno samlela u električnom mlinu.



U drugu posudu sam stavila sve vlažne sastojke (čokoladu otopila) i blago promešala.
Onda sam vlažne sastojke dodala u suve i blago promešala čisto da se sve spoji. (ne preterivati da muffins nebi postali žilavi).



U kalupe za muffins stavila sam papirnate korpice a onda u svaku stavila po punu kašiku testa. (Imala sam tačno za 12 muffina).



Pekla sam ih na 200 stepeni oko 35 minuta (čačkalicom sam proverila da li su gotovi, ako izađe suva gotovi su).



Izvadila sam ih malo na rešetku da se prohlade a onda servirala.


20 comments:

J e l e n a said...

ZAZ je super i pravi način da se otpočne dan. Rogač nisam do sada koristila, a videla sam da ga svuda ima. Moraću da probam.

Marija said...

Muffini izgledaju odlično, volim rogač

Jovana said...

Pesma fantastična , mafini predivni !! :-))

Bite my cake said...

ovaj bendić mi je genijalan :) a i recept je super :)

Andrea said...

I meni je odlična ova stvar, baš je zarazna i pozitivna. :)
Jako volim rogač i često ga koristim kao zamjenu za kakao. On mi je baš poseban i kolači s njim su mi jedna potpuno druga dimenzija. Jako mi se sviđaju ovi muffini, a i fotke su ti divne. :)

Maki said...

Prosto mogu da osetim kako divno mirisu...:).Super!

Nale Coolinarija said...

Nikada rogač nisam upotrebljavala a muffini izgledaju super... Jako pozitivna stvar, a sad samo nastavimo u tom fazonu ;)

Federica Simoni said...

wowwwwwww che meraviglia!!!complimenti!baci!

What's for dessert? said...

Melodija je stvarno zarazna, a muffini fini.

mignonne said...

Bas su ti slatki mafini, pogotovo kolaz u nizu gde kolacic postepeno nestaje pre nasim ocima sve dok ne ostanu samo mrvice od njega...pesma je jako pozitivna i vidim da si nam ti u nekom romanticno-setnom fazonu (ruza na fotkicma;))!;)) kiss...

Lastavitza said...

Naježila sam se! Odlično!
recept spremam, probat ću definitivno!

Unknown said...

Divni mafini! Moracu ih isprobati. Davno sam pravila strudlu sa rogacem, sad si me potsetila.

Dunja said...

Neznam što je bolje, video prilog ili mafini.

Casa de vainilla said...

Uskoro stizem u nase krajeve i planiram da se opskrbim rogacem za narednih godinu dana pa da redom probam sve te tvoje fine recepte sa pomenutom namirnicom ;)

stocicu postavi se said...

Mafini su super:)a ZAZ... šta da kažem i ja često započinjem dan sa ovom pesmicom,izgleda da nam svima treba pozitivne energije:))

Maja said...

Predivno Olivera :) Obožavam rogač u ovakvim kombinacijama :)
Čula sam već tu pjesmu, odlična mi je i taman za "takve" trenutke da se jednostavno izraziš pjesmom kad ne možeš riječima :)

Љубав на први залогај said...

Rogač jako volim (na mom blogu ima dva recepta za sad)i moraću da probam ove kolačiće. Baš mame, a naročito serija slikica gde kolačić nestaje gric po gric :))
Što se benda tiče, moram priznati da ih nisam čula do sad, ali evo već celo veče uživam u njihovoj muzici.

Branka - byB said...

Pjesma je prekrasna , a muffini su tek posebni. Mene je ova kombinacija sa rogačem i ostalim sastojcima osvojila "na prvu". Odlično !

tanja said...

Pjesma je predobra! Za ZAZ jos nisam cula, idem odmah na you tube da poslusam jos neke njihove pjesme! A muffini izgledaju odlicno, volim rogac!

JA U KUHINJI... said...

Hvala vam cure na lepim rečima :)

Lana romantična sam bila taj dan jer je to bila dvanestogodišnjica od kada sam prvi put uživo videla svog dragog ;)

Dragana i Tanja drago mi je da sam vam "otkrila" ovaj bend i da vam se svideo, meni je zaista super :)

Post a Comment