Hawaiian Pizza

Odavno sam htela isprobati ovu kombinaciju pizze ali sve nešto drugo pre dođe na red... I zato i volim igricu ajme koliko nas je (koju je pokrenula monsoon) jer je Branka ovog meseca zadala baš ananas kao temu pa je "ubrzala" moje isprobavanje ove pizze...



Potrebno je:

za testo:

300 g brašna
oko 120 ml tople vode
20 ml maslinovog ulja
malo soli
pola pakovanja suvog kvasca



za nadev:
chili paradajz sos
oko 200 g šunke
oko 200 g bukovača
oko 300 g svežeg ananasa
oko 200 g mozzarelle
suvi origano


Način pripreme:
U činiju za mešanje stavila sam brašno, so i kvasac... promešala pa dodala malo maslinovog ulja a onda i tople vode koliko treba da se dobije fino srednje mekano testo. Ostavila sam ga da naraste a onda ga istresla na dasku za mešanje, blago podelila na dva dela i bez mesenja prstima fino rastanjila u dve pizze koje staju u jedan pleh...


Oba testa sam prelila sa malo paradajz sosa, fino razmazala a onda stavila kickanu šunku, seckane bukovače i tanko sečene kolutove svežeg ananasa... Posula sam origanom i stavila u rernu prethodno zagrejanu na maximum... uključila program samo dole 10 minuta, onda gore-dole 5 minuta, onda od gore stavila iskickanu mozzarellu i vratila u rernu na još jedno 3 minuta i to je bilo to... Izvadila sam iz rerne, posula sa još malo origana i servirala...


20 comments:

Nevena Buljan said...

skroz neobično, lijepo izgleda..baš me zanima okus! :)))

Nevena Buljan said...

i ove slike sa ananasom su mi krasne, a što se tiče origana i ja ga još dodam (uglavnom) kad je pizza već pečena jer mislim da gubi na okusu pečenjem :))

Tamara said...

Ovo mora da je fantasticno :)

Branka said...

Odlično izgleda ! Moram priznati da moj omiljeni ananas niti ja nisam još napravila na pizzi a stalno se spremam na to isprobavanje. Sada imam i odličan recept, izvrsno !!

Svetlana said...

Svaki put kada naracujem pizzu sa mojim dragim kukam kako hocu da probam ovu sa ananasom i on je uvek elegantno izbegne, pa zavrsimo na Capricciosi ili nekoj slicnoj :( A imam osecaj da je ovo je nesto fantasticno. Nema mi druge nego da probam sama da je spremim, posle nece imati kud :) Slike su ti prelepe!

Nina said...

ja sam probala ovu pizzu u jednoj pizzeriji na nagovor mojeg dragog... istina da nije bilo nešto najbolje što sam probala, ali njemu se jako svidjela pa ću je vjerojatno kad-tad i doma napraviti, naravno za njega

maxi said...

Pa to je moja omiljena pizza!

Retka Zverka said...

Super recept, obožavam ovu kombinaciju sa ananasom. :-)

Iiiii said...

Ajme, bas juce gledam dokumentarac 'Mahlzeit Deutschland!' tj. 'Dobar tek/Prijatno Njemacka!'...prati razvoj prehrambenih navika u Njemackoj od II WW na ovamo i jako je nostalgicna, simpa i uopce dobro uradjena. Elem...zasto ovo pisem, zato sto je Hawaii Toast (odakle je valjda potekla i ova pizza) izmisljotina prvog njemackog TV-kuhara (koji je zapravo bio glumac, a kuhala je njegova zena iza kulisa) iz 50-ih godina 20. vijeka, Clemens Wilmenrod-ea!
Eto malo povijesti i samo da kazem da se meni Hawaii Toast, pizza, steak (i sve slicno) nikako ne svidjaju. Jednostavno ne volim ukus voca i mesa zajedno:)

Еoc said...

adorable :)

cosmo2503 said...

I ja sam se odlučila za pizzu, sasvim drugačiju od tvoje. Dopada mi se tvoj umak od rajčice sa čilijem, slaže se sa ananasom. Prošle godine sam pravila umak od ananasa, manga i papaje sa dosta čilija i znam da je pouzdano dobro, mada nama neobično.

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

Uffff...Iskrena da budem, volela bih da je probam. Al' ja uopšte ne mogu da zamislim ukus.
Bože, baš sam nekako čudna samoj sebi. :(

Federica Simoni said...

mmmmmmmmmm...adoro la pizza....davvero ottima! complimenti!

Nela said...

Da znas da sam i ja pomislila da napravim ovu picu kad sam vidjela temu ovog mjeseca! Ali ja sam je vise puta jela u Americi (tamo je prilicno popularna) i nije mi se bas svidjala... Kao ni ona njihova surf&turf (gambori i govedje/svinjsko meso zajedno!!!)...
Valja probati u svakom slucaju, i super ti je ispala!

JA U KUHINJI... said...

Drage moje hvala vam na komentarima :)
Vidim da su ukusi podeljeni i potpuno vas razumem :), do pre par godina varijanta slano-voce bila mi je potpuno nespojiva kombinacija ali... ukusi se menjaju i danas uzivam u njima...
Bice jos jedan recept opet piletina-ananas sledece nedelje pa...mozda se nekome i svidi ;)

Josipa said...

za mene možda malo preegzotično, ali probala bih, zašto ne... možda bi mi se svidjelo :) kakva je tebi bila?

Andrea said...

Znam za ovu kombinaciju ali se još nisam usudila isprobati je. :)
Tvoja verzija mi jako privlačno izgleda. ;)

JA U KUHINJI... said...

Josipa nama se svidela :) kazem da sada jako volim te "nespojive" kombinacije tako da... Meni je o.k. ali onaj ko inace nije sklon takvim "izletima" ne znam... Ma svi smo mi razliciti po pitanju ukusa ali ja sam za to da probamo pa sudimo... Hm... lako mi je sad reci jer da trebam probati pecenog pacova ili bubasvabu ja bi prva bila skepticna i nebi se usudila probati a ljudi to negde sasvim fino i komotno jedu tako da...

Josipa said...

vratila sam se da vidim komentar :) ma stvarno, ne treba baš sve probati, naši želuci nisu naviknuti na parcove, bube, pse, crve i slične stvari... ne treba ništa siliti... ali ananas obožavam tako da mi ovu pizzu ne bi bilo uopće gadljivo probati :))

Tadeja said...

I ja još mućkam nekakav slani recept za ovomjesečne "Ajme....." i nikako složiti, nekako izgleda da ipak imam problem sa ananasom u slanoj kombinaciji, iako volim određeno voće u slanim jelima i kombinacijama.
Za ovu pizzu sam čula i česta je zapravo na menuima pizzeria, ali nekako nikad nije privukla moju pažnju i iskreno mislim da se ne bih odlučila raditi je sama. Tvoja izgleda više nego odlično i da mi je pri ruci, mislim da bih bez dileme zagizla punim ustima!

Post a Comment