Pikantni pasulj sa povrćem

Ideja je bila da napravim Jasenkin začinjeni grah međutim negde uz put sam se pogubila i nastalo je ovo...



Potrebno je:

1 konzerva crvenog pasulja
200 ml kukuruza
10-ak mini paradajza ili dva velika
1 veliki praziluk
1 žuta paprika
2 ljute papričice (zelena i crvena)
6 suvih šljiva
300 ml paradajz pirea
1 kašičica ljute mlevene paprike
so
malo ulja


Način pripreme:

Na malo ulja prodinstala sam praziluk seckan na kolutove a onda dodala i papriku seckanu na kockice. Kada je malo omekšala dodala sam paradajz sečen na polovine (onaj mini a ako je veliki iseci na kockice). Posolila sam pa dodala paradajz pire i suve šljive grubo seckane. Posle minut dodala sam i kukuruz a za njim i pasulj, ljutu mlevenu papriku, malo ljute seckane papričice i sve dobro promešala.


Sve to sam onda presula u zemljanu (vatrostalnu) posudu i od gore poređala tanke kolutove ljute paprike (to sad sve zavisi od ukusa koliko ćete staviti).


Stavila sam u rernu na 200 stepeni i nekih malo manje od sat vremena.


Može se služiti toplo ili hladno, ako služite hladno fino je u korpicama od tortilja...


Korpice od tortilja sam napravila tako što sam sasvim malo zagrejala tortilje na teflonskom tiganju (tek da budu savitljivije) a onda vadila krugove prečnika 10-ak cm pa ih ređala u otvore kalupa za muffins, onako u obliku korpica... Onda sam ih pekla na 200 stepeni nekih 10-ak minuta i to je bilo to, malo prohladila i punila...

15 comments:

Sweet Corner said...

jako mi se svidjaju tvoji dodaci, a ove tortilje su neodoljive :)

cosmo2503 said...

O, baš je pikantno i fino si se "izgubila", ne bi moglo biti bolje.
Volim pikantna jela, a još uvijek ih i dobro podnosim, ne znam da li ću za koju godinicu moći ovako uživati pa koristim vrijeme dok mogu.

Federica Simoni said...

ma che bella ricetta! complimenti!

Vali said...

Jako jako lijepo, pogotovo u tortillama!

Unknown said...

Meni je ovo izvrsno! Ja grah i najviše volim ovako s puno povrća i još ljuto... Super.
A za ove tortilje ovako spremljenje skidam kapu! Ne bih ja to imala živaca raditi!

Shangri La Food said...

obožavam pikantno, a još ovako zapečeni grah.. sjajno

Andrea said...

Jako volim zapečeni grah posebno kad je malo pikantniji. Ova kombinacija mi zvuči jako ukusno, a ideja za posluživanje u tortiljama mi je odlična. :)

Branka said...

jako volim ovakvu hranu, sastojci su odlični i super je napravljeno, ..., u tortiljama mi je najbolje ! :)

Marija said...

I ja obozavam pikantna jela. Ovo me potsetilo da napravim onaj tvoj ragu sa cokoladom :)

Monika said...

jako volim ovakav pikantna zapečena jela...divno!

Ljiljana said...

Tvoji recepti su uvek super kreativni :))))
Odlicno izgleda :))

Nina said...

ovo je sve taman po mom ukusu, a isto tako odlična ideja za posluživanje

Snježana Cetina said...

Jao kakve samo krasne boje !!

Anonymous said...

Isprobala i nisam se razočarala. Mi ne volimo ljuto, ali obožavamo grah i povrće a ovo je bilo tako dobro da smo sve smazali. :D
Hvala na receptu!!

Mahadi Hassan said...

Good recipe..

Post a Comment