Ružice sa blitvom

Evo jednog receptića u mom odsustvu...



Potrebno je:

za testo:
200 g kukuruznog brašna
200 g mekog, belog, brašna
70 g kajmaka
25 g svežeg kvasca
1 kašičica meda
50 ml vode
100 ml jogurta
i još oko 50-100 ml vode
pola ravne kašičice soli


za nadev:
oko 400 g sveže blitve
maslinovo ulje
1 čen belog luka
malo soli
oko 70 g kajmaka
1 jaje
oko 50-100 g rendanog sira


Način pripreme:

Kvasac sam razmutila sa kašičicom meda i 50 ml tople vode pa ostavila da nadođe.
U činiji za mešanje sam pomešala obe vrste brašna i so pa dodala kajmak i koliko sam mogla umešala ga u brašno... a onda sam dodala nadošli kvasac, jogurt i uz dodatak još malo vode zamesila glatko testo. Ostavila sam ga da naraste.


U međuvremenu sam na malo maslinovog ulja stavila sitno seckan beli luk i opranu i očišćenu blitvu pa poklopljeno dinstala dok blitva nije splasla a onda otklopila dok tečnost nije isparila. Malo sam sve prohladila, sitno iseckala i dodala jaje i kajmak pa sve fino promešala.


Testo sam rastanjila pa po celoj površini rasporedila nadev a onda narendala sir. Urolala sam po dužoj strani i isekla na 12 delova na svaki stavila u podmazan kalup za muffins.


Ostavila sam da fino naraste a onda pekla na 200 stepeni oko 40 minuta tj. dok nije fino porumenelo.
Izvadila sam iz kalupa, malo prohladila a onda servirala...


7 comments:

Вера said...

Predivni u tvom stilu!

Sweet Corner said...

predivne su ruzice!

Monika said...

baš volim ove tvoje kombinacije finog kukuruznog tijesta i povrća :) jako mi je žao što nisam uspjela sudjelovati u fbi rukavicama, iako sam isprobala ponešto s tvog bloga...ali vidim da tokom ljetnog raspusta mogu to nadoknaditi, što mi je neizmjerno drago :)

Nina said...

ovakve kombinacije volim isto kao i razne korpice :)

Talita said...

What a yummy recipe! I don't know what is the green stuff, but looks delicious!

jubistacha said...

Super, ovo je kao slana verzija ruzica. Super ideja!

Sanela Mallory said...

Gdje je blitva, tu sam i ja:)

Post a Comment