Chocolate & Blue Cheese "lava"


Ta ljubav

Ta ljubav
Tako silna
Tako drhtava
Tako nežna
Tako očajna
Ta ljubav
Lepa kao dan
I ružna kao vreme
Ta ljubav tako stvarna
Ta ljubav tako divna
Tako srećna
Tako vesela
I tako jadno
Drhteći od straha ko dete u mraku
A tako sigurna u sebe
Ko neki spokojni čovek u sred noći
Ta ljubav koja je izazivala strah kod drugih
Gonila ih da govore
I primoravala da blede
Ta ljubav vrebana
Jer te druge mi smo vrebali
Ganjani ranjavani gaženi, dotucavani,
poricani, zaboravljeni
Zato što smo tu istu ljubav mi ganjali ranjavali
gazili dotucavali, poricali, zaboravljali
Ta ljubav cela celcata
Još toliko živa
A sva ozarena
To je tvoja lljubav
To je moja ljubav
Ona koja je bila
To osećanje je uvek novo
I nije se izmenilo
Toliko stvarno kao neka biljka
Toliko drhtavo kao neka ptica
Toliko toplo i živo kao leto
Možemo oboje
Otići i vratiti se
Možemo oboje
Otići i vratiti se
Možemo zaboraviti
A zatim ponovo zaspati
Pa probuditi se patiti bditi
Pa ponovo zaspati
Sanjati i smrt
Zatim probuditi se, osmehnuti se, smejati se
I podmladiti se
Naša ljubav zastaje tu
Tvrdoglava ko magare
Živa ko želja
Svirepa kao sećanje
Hladna kao kajanje
Nežna kao uspomena
Hladna kao mermer
Lepa kao dan
Nežna kao dete
Gleda nas smešeći se
I kazuje mnogo ne govoreći ništa
A ja je slušam drhteći
I vičem
Vičem za tebe
Vičem za sebe
I preklinjem te
Za tebe za sebe i za sve one koji se vole
I koji su se voleli
Da ja im vičem
Za tebe za sebe i sve druge
Da ne znam
Ostani tu
Tu gde si
Gde bila si nekad
Ostani tu
Tu gde si
Gde si bila nekad
Ostani tu
Ne pomiči se
Ne idi
Mi koji smo voleli
Mi smo te zaboravili
Ali ti nas ne zaboravi
Jer nemamo drugog do tebe na zemlji
Ne dopusti nam da postanemo hladni
Da se udaljavamo sve više
Odemo gde bilo
Daj nam znak da si živa
A mnogo docnije na ivici nekog šipražja
U šumi uspomena
Iskrsni odjednom
Pruži nam ruku i spasi nas !

Žak Prever




Volim da eksperimentišem sa ukusima u kuhinji, volim da isprobavam nove kombinacije koje su na prvi pogled potpuno nespojive ali kada zađemo u njihovu srž hemiski vrlo se slažu... ma u ljubavi i životu je isto tako... Bilo kako bilo ovaj recept me odavno fascinirao a sada sam imala i jako lep povod da ga napravim svom dragom...




Potrebno je:

za punjenje:
100 g slatke pavlake
1 kašičica instant kafe
10 ml tople vode
40 g plavog sira tj. sira sa plemenitom plesni
50 g tamne čokolade
25 g putera



za testo:
5 žumanca
100 g prah šećera
100 g tamne čokolade
80 g putera
90-100 g brašna



Način pripreme:

U šerpicu sam sipala pavlaku i kafu razmućenu u 10 ml vode a onda stavila na ringlu i čekala da provri. Čim je provrilo sklonila sam sa vatre, dodala plavi sir i žicom za mešanje mutila dok se skroz nije istopio a onda sam ovom smesom prelila čokoladu i puter pa mešala par minuta dok se sve nije fino istopilo i sjedinilo u finu i glatku kremu.



Presula sam ovu kremu u plastičnu posudicu i stavila u friz da se zaledi...
A testo sam napravila na sledeći način: Žumanca i šećer sam dobro izradila mikserom (da žumanca pobele) a onda sam dodala prethodno rastopljenu čokoladu i puter...Kada se sve to fino spojilo ostavila sam mikser i kroz cediljku dodala brašno lagano mešajući.
Kalupe za muffins sam namazala puterom, posula brašnom pa stavila po kašičicu testa, u sredinu utisnula kockicu zaleđene kreme a preko opet testo...



Pekla sam na 200 stepeni 10 minuta, ostavila sam par minuta da se prohladi a onda pažljivo izvadila na tanjir za serviranje, ukrasila sa malo sladoleda, čokoladnih srca i uživanje je moglo da počne...
I da... i sinkić je sa uživanjem jeo mada ukus jeste malo jači i neobičniji ali sa sladoledom se savršeno slaže i dopunjuje... Ipak ako se plašite ove kombinacije sir izostavite i verujem da će biti jednako savršeno :)



P.S. Hvala Saneli, ovomesečnoj domaćici igre ajme koliko nas je koju je pokrenula monsoon, jer me sačekala da i ovo bude moj doprinos temi čokolade...

Rezultate ovog kruga igrice možete videti ovde...

15 comments:

T i T said...

ovo izgleda i zvuči upravo "perverzno" dobro....prvom prilikom je moje i Božje :)))

nlo said...

WOW! ovo je pretpostavljam bilo za neku godišnjicu:))
i desert i pjesmica i namjena su prekrasni!:)

Sweet Corner said...

e sad sam definitivno ostala bez teksta...prelijepo od pocetka do kraja, nadam se da je dragi zadovoljan, a kako i ne bi bio...

Nevena Buljan said...

ajme meni ma ovo je nešto predivno neobično, budi sigurna da ću ovo vrlo brzo isprobati, nikad do sad nisam čula za ovakvu kombinaciju...dragi je sigurno bio oduševljen.. :DD

cosmo2503 said...

Meni je ovo savršeno, izazovna kreacija. Budući da si "pod istragom" mislim da sam već odabrala desert sa tvog bloga.

jubistacha said...

Prekrasno!

Parmesan et Paprika said...

I love chocolate (too much) and i love blue cheese (roquefort) but together, it's a new experience...why not....
Jacques Prevert the famous french poet ;)

Еoc said...

Chocolate, blue cheese - I adore them both :)

Nada said...

Prekrasno,svaka čast!

Maja Babić said...

Uvek imas neka iznenadjenja! Plave sireve obozavam, mislim da bih u ovo lako mogla da se zaljubim.

Tortice izgledaju fantasticno, gledam i divim se kako si tacno potrefila duzinu pecenja, da spolja bude suvo a iznutra lava.

Servirano je za desetku!

Вера said...

Predivan post.Drago mi je sto ovaj mesec istrazujemo tvoj blog!!!

Andrea said...

Moram priznati da me ova kombinacija totalno zaintrigirala. Ne mogu si uopće predočiti kakav bi ukus trebao biti. Pošto sam otvorena za sve nove kombinacije rado ću isprobati ovo jer sam baš izazvana! :)

Shangri La Food said...

Ovo izgleda tako predivno da bi odmah išla doma raditi :) Prekrasne slike.. Ja se tek učim fotografirati hranu ..

Pozdarav :)

Arcana said...

Da li j emoguce napraviti testo na neku foru bez jaja? :)

JA U KUHINJI... said...

Arcana joj ne znam...nisam probala bez jaja ali verovatno da može i neko testo bez jaja jer ovde je središte da kažem zasebno i tečno (i ako se malo duže peče) tako da verujem da se može eksperimentisati ali ja nisam...

Post a Comment