Pikantan svinjski file



Ovo je novo ruho mog starog recepta... Jako volim ovu marinadu a Branka me eto potsetila na nju svojom ovomesečnom temom ljuta paprika u igri ajme koliko nas je koju je pokrenula monsoon...




Potrebno je:

1 veliki svinjski file

za marinadu:

2 čena belog luka
1 kašičica ljutog senfa
1 kašičica ljute aleve paprike
1 ljuta papričica
1 kašičica meda
2 kašike aceto balsamico
30 ml maslinovog ulja
malo bibera

za salatu od rokule:

100 g rokule
maslinovo ulje
aceto balsamico
so



Način pripreme:

Meso sam oprala, očistila od žilica i isekla na šnicle debljine prsta...


U avanu sam dobro usitnila i spojila sve sastojke iz marinade (beli luk i papričicu sam prethodno sitno iseckala). (i da HVALA mamajac beskrajno na ovom divnom poklonu :) )
Meso sam uvaljala u marinadu i ostavila u frižideru preko noći a zatim sam ga ispekla na grill tiganju... po par minuta sa svake strane (da u sredini meso ostane sočno).



Dok se meso peklo napravila sam salatu od rokule tj. oprala rokulu i začinila maslinovim uljem, balsamicom, solju...



U tanjir sam na dno stavila salatu, preko poređala meso (i onda ga tek posolila sa obe strane) a uz to smo jeli karamel šargarepu by nlo i prilog od kukuruza s puterom...I bilo je jako fino i pikantno :)...


Monsoon je isprobala u okviru FBI rukavica i njene utiske možete videti ovde...
Branka ga je takodje probala i utiske možete videti ovde...

10 comments:

Marija said...

Super ovo zvuci, mogla bih da ga napravim kao raznjice ovih dana.

Sweet Corner said...

ovo izgleda i zvuci fantasticno!

Andrea said...

I ja volim marinirat meso, posebno svinjski lungić, sa senfom i acetom, čak bi rekla da mi je to najdraža marinada. Pokušat ću i sa medom i ljutom paprikom to je sigurno zanimljiva kombinacija. :)

Maja Babić said...

Bas lepo izgleda, ne sumnjam da je i ukusno!

Monika said...

obožavam ovakve marinade...meso izgleda fantastično!

nlo said...

odličan ručak!

Ana-Marija said...

jako su ti lijepe fotograije u ovom postu, svaka čast! :)

dvi ribe dva kumpira said...

Prelijepo zvuci i izgleda :))
Inace u 99% slucajeva pecenja mesa ili przenja, meso uvijek mariniram :))

Вера said...

jako fino!

Anonymous said...

cao:)
dodijelila sam ti nagrade za blog. ukoliko zelis mozes ih preuzeti sa mog bloga:))

Post a Comment