Graham "ružice"

Evo još jedne varijacije na temu integralnog brašna, kalupa za muffins i "ružica"... naravno može se raditi i bez kalupa ili u obliku kiflica ili već kako vam je volja... Ja volim da koristim svoj kalup jer sam ga dugo želela pa da sad ne "čami" i skuplja prašinu...




Potrebno je:

300 g graham brašna
25 g svežeg kvasca
kašičica meda
40 ml maslinovog ulja
1 jaje
malo soli
tople vode po potrebi
malo putera



za fil:
6 lista praške šunke
6 lista neke druge šunke
oko 70 g ementalera
malo kečapa
origano
malo mozzarelle



Način pripreme:

U brašno sam dodala so, promešala a onda dodala i kvasac razmućen u malo vode sa kašičicom meda, maslinovo ulje, jaje i vode koliko je trebalo da dobijem fino testo.
Testo sam ostavila da se diže pa sam ga premesila pa sam ga opet ostavila pa sam ga razvaljala i polovinu premazala mekim puterom, pa preklopila pa opet polovinu premazala pa preklopila i onda opet rastanjila.



Sad sam celo testo premazala kečapom, poređala šunku, narendala sir, posula origano i urolala po dužoj strani.



Isekla sam na 12 delova i svaku ružicu stavila u podmazan kalup za muffins.
Ostavila sam pola sada da se diže a onda sam pekla na 180 stepeni oko pola sata... kada je bilo gotovo od gore sam stavila po listić mozzarelle na svaku ružicu i samo još malo zapekla a onda izvadila na rešetku da se malo prohladi i servirala...


Cosmo je isporbala ovaj recept u okviru FBI rukavica i njene utiske možete videti ovde...

13 comments:

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

kako ovo divno izgleda....

Maja Babić said...

Sto ti je ovo fino! Ima malo posla, al' sigurno se isplati.

Svidjaju mi se tvoje kombinacije, generalno, cini mi se da slicno "razmisljamo u kuhinji" ;)

Maja Babić said...

I da, izgaram od zelje da vidim sta nam spremas za ajme, kad nisi ovo prijavila! =)

dvi ribe dva kumpira said...

Da, bas i mene interesira sto ce prijaviti za "Ajme, koliko nas je", ali znam da je maslinka apsolutna kraljica kad jeu pitanju integralno brasno u pitanju:):)
Ovo mi je prelijepo :)))

Monika said...

ružice su FENOMENALNE! :))

JA U KUHINJI... said...

joj drage moje nemate vi pojma koliko ja vec dana radim na svom receptu za "ajme koliko nas je" :) i nadam se da ce sve ispasti o.k.
doduse jos ne znam ni da li ce biti slano ili slatko ali... nadam se da ce vam biti zanimljivo...
i sama cu videti kako ce sve ispasti i nadam se da necu morati da stavim ovaj recept kao rezervni plan za ulaznicu u ovaj krug igre... :)

Вера said...

Sve kombinacije su ti prelepe,od fotki do recepta sve genijalno!

Tash said...

zaista fine stvarcice pravis, maslinka... vrlo rado bih bila pomocnik u tvojoj kuhinji :) :) :) onda bih stalno bila u situaciji em da ucim, em da krisom smazem koji fini zalogajcic :) :) :)

Andrea said...

Baš se i ja pitam što li si tek pripremila za "Ajme, koliko nas je!" kad ni ovo nije tvoja ulaznica. :)
Ove ružice mi se jako sviđaju! :)

Vali said...

Ovo me stvarno oduševilo! Prekrasno!

nlo said...

ma koji presjek:))e sad bi tako rado jednu ružicu:)

Unknown said...

odlicno je ovo..

Elisa said...

Yuo are very good and you have lots of ideas!!
Elisa

Post a Comment