Pita od prokelja

Htela sam nešto brzo napraviti... da se mnogo ne petljam a da iskoristim prokelj (prokulice) koje su me čekale u frižideru... i pošto ih baš ne obožavam trudila sam se da nađem fin način da ih spremim i u slast pojedem... i... našla sam ga...




Potrebno je:

350 g prokelja
1 list lisnatog testa
3 jaja
100 ml slatke pavlake
50 ml gustog jogurta
30 g parmezana
malo soli
50-100 g šunkice po izboru



Način pripreme:

Lisnato testo sam izvadila iz friza da se odmrzne. Prokelj sam očistila i stavila u ključalu, slanu, vodu na 5 minuta a onda ga procedila, prelila hladnom vodom i sačekala malo da se bolje ocedi. Iseckala sam ga na četvrtine.



Umutila sam jaja, jogurt, pavlaku, parmezan, so, i dodala malo kojekakvih suvih trava...
Lisnato sam razvanjala taman da mi prekrije dno i malo sve ivice četvrtaste vatrostalne posude...izbockala ga viljuškom a onda ravnomerno rasporedila prokelj, ušuškala šunkicu između kako sam stigla, prelila sve mešavinom sa jajima i stavila u rernu na jedno 40-ak minuta na 200 stepeni.



Izvadila, sačekala malo da se prohladi, servirala sa mini paradajzom, za koji sam tek naknadno videla da je malo "udaren" i da mi kvari sliku :(, i listom bosiljka i to je bilo to...

8 comments:

Maja Babić said...

Mnogo lepo. Ja bas volim prokelj, ovu piticu bih obozavala!
:)

Maja Babić said...

Maslinka, predlazem ti da sklonis widget za "ajme" pa ponovo preuzmes sa kuvarigrica. U vreme kad si ga preuzela bila je sitna greska u code-u koja izaziva da se rec "domacica" onako prelomi.
Pozdravi!
mamajac

Sanela Mallory said...

Lijepa kombinacija:)

Monika said...

fenomenalno! :)

studena said...

volim ove tvoje brzinske :)
odlično :)

Maja Babić said...

Pravila sam sinoc nesto slicno. Slicno - jer u piljari nije bilo prokelja, pa uzeh karfiol, nisam imala ni slatku pavlaku pa sam umuvala sir, itd. Ali super je bilo i hvala na inspiraciji!

POzdravi!

BokiCa89 said...

Kojih dimenzija je tepsija sto si koristila? Ovo moram da probam. 😍

JA U KUHINJI... said...

BokiCar89: Od prilike 18x30cm ali nije problem i ako je nešto veća ili manja...

Post a Comment