Crunch čokoladice


Eve još jednog prejednostavnog recepta a zaista preukusnog. Smislila ga je moja slatkica patkica jer je odušeljena kokicama od amaranta...I bila je jako ponosna na svoj izum :)... Doduše rekla mi je i da ćemo biti u nevolji kada objavim ovaj recept "celom svetu" jer će svi trčati u radnje i pokupovaće sav amarant pa neće biti za nas... Ma probajte i uverite se sami... I da, slatkica mi je već rekla još par ideja koje ćemo ovih dana sprovesti u delo pa... videćemo...Da, da... ovo može napraviti i malo dete kako je jednostavno...
I s obzirom da nam je danas godišnjica braka izvolite poslužite se :)



Potrebno je:

100 g crne čokolade
100 g bele čokolade
4-5 kašika amaranta a možda i više-manje...



Način pripreme:

Teflonski tiganj smo dobro zagrejale, sipale seme amaranta, poklopile, malo prodrmale i kada se iskokao otklopile i sklonile s vatre.


U mikrotalasnoj smo otopile prvo crnu čokoladu, a kasnije je sve isto bilo samo s belom, i u tako otopljenu dodali kokice amaranta onoliko koliko nam se učinilo fino :) ... ne suviše da ne bude suviše suva smesa a ne ni malo da deluje kao da ih nema.
U metalne kalupčiće za čokoladice stavljale smo po kašičicu čokolade, svaki lim malo lupile da se poravna i stavile u frižider da se ohladi.


Izvadile iz kalupa u činiju za serviranje i... sve smazali u dahu...



Kokice zaista ovde daju super teksturu a i neki koštunjavi blagi ukus... ma nama se super svidelo...
Više o amarantu ovde.
Pravile notsoevil, Lillet, Jasminkazg1 (1 i 2), smile2204 (1 i 2), bouble, MontenegroGirl, sephia (1 i 2), KIKIRIKI (1 i 2) , Aurinko (1, 2 , 3 i 4), opet sephia, AnnaS (1, 2 i 3), Mojasoja (1 i 2), Stočiću postavi se, helgica...
Urbana Stonoga je ovaj recept isprobala u okviru igrice FBI rukavice i njene utiske možete videti ovde...
Monsoon je ovaj recept isprobala u okvuru FBI rukavica i njene utiske možete videti ovde...
Mamajac je ovaj recept isprobala u okviru FBI rukavica i njene utiske možete videti ovde...


Ovaj,moj, recept objavljen je u sedmom broju časopisa REPETE...


13 comments:

nlo said...

super i kao što sam već rekla ako pronađem amarant sigurno ću ga prvo upotrijebiti na ovaj naćin:))
Pozdravljam curicu i njezinu fantastičnu ideju:)))

Marija said...

Kao prvo, SREĆNA GODIŠNJICA!!!

A čokoladice su fenomenalne! Svaka čast na ideji!

Maja Babić said...

srecna godisnjica! i pozdrav maloj domacici!
cokoladu obozavam ali nista s njom ne umem da radim, ovo mi zvuci jednostavno ali garantujem da bih uspela da upropastim :)

JA U KUHINJI... said...

Hvala vam drage moje :)

Andrea said...

Sretna godišnjica i hvala na ovim divnim idejama za amarant kojima nas iznenadiš svaki dan! :)

nlo said...

Totalno sam "prečitala" ovu rečenicu da ti je danas godišnjica braka:)) e pa izvinjavam se, čestitam i želim vam puno ljubavi i razumijevanja jedno za drugo:)))

Anonymous said...

Sretna godisnjica! Stvarno jednostavan i fin recept, bas ovakve volim. Moram kupiti te kalupe za cokolade.

PS: Pocinjem razvijati ovisnost o ovim vasim blogovima..

Anonymous said...

cestitke za godisnjicu! sve najbolje vam zelim!!!
ovo je divno, i mislim da kod tebe vise necu da dolazim u vecernjim satima, uvek mi podje voda na usta :)

Вера said...

Sretna godisnjica,cokoladice extra originalne!!!

supermama said...

čokoladice su super...izgledaju prefino....a amarant je stvarno super izvor kalcija....bolji i od mlijeka

Anonymous said...

Malkice kasnim,ali čestitam godišnjicu od srca :))
Moram zapisati na papirić,pa sledeći put kad krenem u kupovinu da potražim i ja amarant,mada nisam sigurna da ću ga naći...

jacamaca said...

Obožavam tvoj Blog i tvoje recepte, svrati na moj Blog za nagradu :)))

Sanja Domaćica said...

Slike su predivne :) I recept :) mmm

Post a Comment