Piletina sa suvim šljivama

Za danas sam odlučila staviti jedan brzinski recept, ako zanemarite hleb... jako se brzo sprema a tako je ukusno... mmmm... Ma hleb se tu pojavljuje na slikama pa sam onda i njega ubacila inače, naravno, može i bilo koji drugi...




Integralni hleb sa maslinama i belim lukom

Potrebno je:
6 prepunih kašika integralnog pšeničnog brašna
6 prepunih kašika integralnog ražanog brašna

50 ml maslinovog ulja

10-ak zelenih maslina

1 veza svežeg peršun lista

2-3 čena belog luka

25 g svežeg kvasca

kašičica meda

pola kašičice soli

topla voda



Način pripreme:

Prvo sam razmutila kvasac sa medom i malo tople vode u šoljici i dok je to raslo u činiju za mešanje sam stavila obe vrste brašna i so a posebno sam u električnoj secalici izmiksala peršun lista, masline i beli luk. Kada je kvasac nadošao dodala sam ga u brašno, zajedno sa maslinovim uljem a onda sam dodavala vode koliko treba da se zamesi fino testo. Ostavila sam ga da nadodje a za to vreme sam se petljala sa piletinom...


Kada je nadošlo razvukla sam ga što više, premazala smesom od peršuna i maslina, umotala i stavila u pleh pa opet ostavila da nadodje. Onda je išlo u rernu na 200 stepeni oko 40 minuta... Zatim sam ga izvadila iz pleha, umotala u krpu i stavila na rešetu da se malo prohladi. I to bi bilo to što se hleba tiče... Da, jedna napomena... Meni se ovaj hleb listao što mi se baš i nije svidelo pa sam sledeći put napravila male izmene (ali nisu slikane pa zato stoji ovako) a to je da sam testo podelila u dva dela pa u jedan deo umešala miks peršuna i maslina i onda oba lepo rastanjila i stavila jedno preko drugog pa umotala (eventualno malo pokvasiti četkicom da se bolje slepe slojevi)... Tako je bilo lepo šareno i nije se listalo... Pa sad ko kao voli nek izvoli :)

Piletina sa suvim šljivama

Potrebno je:
1 velika pileća prsa

10-ak suvih šljiva

šaka badema

malo konjaka

malo putera

malo maslinovog ulja

morska so



Način pripreme:

Bademe sam prelila ključalom vodom a posle 10-ak minuta oljuštila od kožice. Suve šljive sam zasekla po dužini, izvadila koščice i potopila ih u malo konjaka. Meso sam odvojila od koske, zasekla po dužini ali ne do kraja da bi dobila velike šnicle, malo ih istukla pa premazala puterom, poređala po njima suve šljive i seckane bademe pa kraće strane mesa malo preklopila ka unutra a po dužini onda urolala i umotala kuhinjskim koncem.


U tiganju sa debelim dnom (tipa zepter) otopila sam malo putera i maslinovog ulja pa kada se zagrejalo stavila rolnice i pekla često okrećući dok nije porumenelo sa svih strana a onda sam malo smanjila vatru, nalila sa konjakom u kome su bile šljive i dinstala poklopljeno 10-a minuta.
U medjuvremenu sam napravila prilog od brokolija

Prilog od brokolija

Potrebno je:
1 veliki cvet brokolija

50 ml ma
slinovog ulja
2-3 čena belog luka

morska so

Način pripreme:

Brokoli sam iseckala na manje cvetove, ubacila u ključalu, slanu, vodu... Posle 8 minuta izvadila i prelila ledenom vodom a onda bacila u tiganj gde se zagrejalo maslinovo ulje sa belim lukom... kratko prodinstala, posolila i servirala.


I eto na kraju sve zajedno izgledalo je ovako i bilo je jako fino i ukusno.
Isprobale su murtela (izgleda ovako) i ratatouille (izgleda ovako).

8 comments:

Вера said...

U tvom stilu,uredno i ukusno!

Anonymous said...

Jako lijepo izgleda. I istina, jela ti baš izgledaju uredno! :)

Maja said...

Draga Maslinka, odličan izbor jela!! A onaj kruh mi sline mami!! :)

nlo said...

i mene oduševljava naćin na koji prezentiraš svoja jela pa i kad nešto nevolim (kao u ovom slučaju suhe šljive) jednostavno me vuče da isprobam jer zaista izgleda fantastično!!!

Anonymous said...

jako zanimljivo! Onaj kruh izgleda odlično :)

Monika said...

prekrasno izgleda, i kruh i piletina...volim suhe šljive u kombinaciji sa mesom, ali sa piletinom ih još nisam probala...uglavnom ih kombiniram sa tamnim mesopm, kao što su junetina, teletina...a sad evo i prilike da isprobam s piletinom :)

Sanja said...

Ove rolnice su fantasticne. I ja sam ih spremala sa brokolijem. Ma odusevila sam se i jednim i drugim i kombinacijom i svime. Od tada cesto kombinujem suve sljive sa mesom.
A ovaj hljeb me je oborio sa nogu.

Anonymous said...

Imam sve potrebno i danas je za ručak piletina sa šljivama!!!

Post a Comment