Palachinka

Današnji post biće posvećen Palacninki i njenom fenomenalnom blogu. Pre izvesnog vremena oduševila me super fotka čiji je ona bila autor i tako sam sasvim slučajno otkrila njen blog i oduševila se.


Za oko mi je odmah zapala ova fenomenalna čokoladna pita sa šljivama i nisam se mogla smiriti dok je nisam napravila... a onda i dok je nismo pojeli :)... tako da vam je toplo preporučujem.




Sledeća stvar koja mi je privukla pažnju su kiflice i njihov, za mene nov, način umotavanja... Nisam bila lenja već sam se dala na posao i bila oduševljena jer su bile tako fino hrskave spolja, mekane iznutra a fil je ostao tamo gde treba a to je unutra...


Posebno su moja deca bila oduševljena kiflicama koje su bile tako bogate čokoladnim kremom...i rekla su da više ne žele ni jedne druge :)



Evo i sličice preseka, punila sam ih sa mozzerellom, šunkom i crnim maslinama...



I pre neki dan sam onda pravila patlidžan po ovom receptu i bilo je jako dekorativno i ukusno...



Nama je ovaj patlidžan uz pirinač bio lagani ručak i bilo je baš fino...



Znači najtoplije preporučujem da posetite ovaj blog jer ima pregrš fenomenalnih fotografija, neobičnih i lepih recepata i zanimljivih testova :)


11 comments:

Monika said...

palachinka ima zaista prekrasan blog i krasne originalne recepte...i ja često zavirim kod nje, a otkrila sam je upravo zahvaljujući tebi...a moram ti reći da tvoje delicije ni blog nimalo ne zaostaju za njezinima...sve izgleda zaista savršeno :)

Вера said...

Bas si to sve jako lepo napisala,ja sam takodje palachinku otkrila preko neke od vas,stare blogerke.
Kiflice mi se posebno dopadaju!
Maslinka,tvoji recepti i blog su sjajni i mozes parirati i nekim stranim,bolja si u kvalitetu i sjajnim fotkama!

Maja Babić said...

Palachinka je pro :)

Ja sam na njen blog nabasala preko blogrola jednog singapurskog food bloga! Recepti su uvek interesantni, fotografije perfetkne. I mene je osvojio cokoladni kolac sa sljivama, pravila sam ga i zaista je odlican.

Pozdravi!

Sanja said...

Bila sam na Palachinkinom blogu i odusevila se. Ne znam jesu li bolji recepti ili fotografije.
Tvoje izvodjenje njenih recepata je perfektno a slike vrhunske.

Snjezana said...

cesto svratim do njenog bloga i smatram ga uistinu odlicnim!:)

nlo said...

njezin blog je zaista fantastčan, ali ni ti nezaostaješ nimalo;-)))

Marija said...

Videla sam post jos nocas, medjutim uhvatila me je trema neverovatna i nekoliko puta sam pocinjala da pisem kometar ali nikako nisam uspevala. Devojke, HVALA!!! Divne ste!

Meddi said...

Pratim njen blog vec neko vrijeme slucajno sma ga naletjela preko googla ali tek kad sma je vidjela na coolinarki shvatila sam da je sa naseg Balkana.. :)Predivne su joj slike kao i receptici.. :)
Maslinka lijepo te vidjeti u ovome nasem blogerskom svijetu.. :)

JA U KUHINJI... said...

marija :)) nemaš zašto imati tremu recepti i fotke i sve ukupno ti je zaista super tako da... HVALA TI na tome :)

meddi i meni je lepo sasvim slučajno zalutati u svet bloga ;)

Anonymous said...

Divan post :)
Marija, je pravi profesionalac u ovom našem blogerskom svetu.
Svaka čast njoj, a i tebi draga Maslinka :)

Natasha said...

Palachinka je super blog, a ja sam tvoj otkrila preko njenog! Ura!

Post a Comment