Korpice sa spanaćem

Od kako sam (skoro) kupila kalupe (pleh) za muffins pravila sam masu stvarčica i to uglavnom korpica kako slanih tako i slatkih... ovo je današnji doprinos ...a pravila sam i u obliku ali babinih pogacica od mignonne...





Potrebno je:

za testo:
100 g integralnog pšeničnog brašna
100 g + po potrebi mekog belog brašna
400 g svežeg spanaća
50 g kajmaka
30 g parmezana
1 jaje
30 ml maslinovog ulja
50 ml mleka
20 g svežeg kvasca
1 kašićica šećera
pola kašićice morske soli

za punjenje:
150 g svežeg kravljeg sira
150 g praške šunke
1 belance

za premaz:
1 žumance
semenke lana




Način pripreme:

Prvo sam spanać očistila, dobro oprala, na pola sata potopila u ledenu vodu pa onda isprala i blanširala par minuta, prelila ledenom vodom, dobro ocedila i sitno iseckala.
U šoljicu sam stavila kvasac, šećer i mleko promešala i ostavila da nadodje a u međuvremenu u činiji za mešanje pomešala sam spanać, kajmak, jaje, ulje, parmezan, so... onda dodala kvasac i po 100 grama od obe vrste brašna. Kašikom sam izmešala koliko sam mogla a onda rukom uz dodatak po malo brašna umesila srednje tvrdo testo i ostavila malo da nadođe.




Fil može biti šta vam je volja, ja sam izgnječila sir, dodala sitno seckanu šunku i belance...
Testo sam rastanjila pa vadila krugove prečnika 10 cm i ređala u podmazane kalupe za muffins formirajući korpice. Svaku sam napunila filom a onda sam pola ostavila tako a na pola sam ivice uvukla ka sredini, premazala žumancetom pa od gore stavila tanak kolut prečnika 4,5 cm (takva mi je bila modla) pa sve opet premazala žumancetom i posula lanom... I one otvorene korpice sam premazala žumancetom i evo sličica tih priprema da se tačno vidi o čemu pričam :)











Od viška testa sam napravila tri tanke grisine i stavila ih između korpica (ma testo je super i samo grisine da se prave od njega). Sve zajedno je išlo u rernu na 200 stepeni na oko 30 minuta... kad je porumenelo odmah sam izvadila iz kalupa da se ne upari, malo prohladila na rešetki i onda servirala...



Recept je isprobala Ivana, Nelena, Lana- (1 i 2)...
Sanela ih je pravila u okviru FBI rukavica i njene utiske možete videti ovde...
I Palachinka ih je isprobala u okviru FBI rukavica i njene utiske možete videti ovde...
Utiske od Alanvla možete videti ovde...

11 comments:

Maja Babić said...

Kako ti je ovo lepo... Bas mi se dopada. Generalno je tvoja kuhinja po mom ukusu, i uglavnom sve sto pravis ja bih da probam :)

Kazi mi, da li je ova mera za 12 klasicnih mafina, je l' ti osim onoga za stapice nije nista ostalo?

Pozdravi!

JA U KUHINJI... said...

mamajac :)drago mi je da ti se svidja... :)
da ova kolicina je za 12 korpica i ako sve imaju kapice onda je testa taman a posto ja na pola nisam stavljala napravila sam tih par stapica i ispekla sve u jednom...

Anonymous said...

Ajme, prekrasno! I ovo bih jela. Piletina sa suhim šljivama vać mi je dvaput bila na meniju. :)

JA U KUHINJI... said...

vali baš mi je drago da si pravila piletinu sa šljivama a još mi je draže što vam se svidelo :)))))

Anonymous said...

Odlično je !!!
Uz čašu jogurta je mmmmmmm.....

Marija said...

Prelepo izgleda! A i potseca me na spanac rolat sto ga pravi moja mama :) Definitinvo cu probati!

Monika said...

korpice su fantastične...svi sastojci su potpuno po mom guštu i definitivno idu na vrh liste isprobavanja...fotke, po običaju perfektne :)

nlo said...

I meni je sve ti što skuhaš baš po guštu a zanimljivo da i ono što nevolim poželim odma i to sve zbog naćina kako prezentiraš!
još jedne divne košarice!

Вера said...

Prelepo izgledaju,i svidja mi se sto su za 12 kom!Nadev po mom ukusu!!

ana said...

E da se ume[am i ja. Ovo ti je kao i uostalom sve do sada odlično. Jako mi se sviđa kako kombinuješ sastojke.

Alanvla said...

Ovo je fantastično! Danas sam pravila. Sjajno! Preukusno!!!!!

Post a Comment