Punjena jaja / Deviled eggs


Ako vam treba ideja za Uskršnju trpezu nadam se da ćete je naći u ovoj knjižici koja je nastala u saradnji portala Najbolja mama na svetu i Doncafe-a a recepte za Vas su pripremile Gaga, Mila, Lana, Ana i moja malenkost.
Za početak mog predloga Uskršnjeg menija su punjena jaja... Oko Uskrsa uvek ima "višak" kuvanih jaja i evo ideje kako ih iskoristiti.


kliknite na fotografiju da preuzmete knjigu u pdf formatu


Potrebno je:

7 jaja

za punjenje:
1 kašika sitno seckanog šalot luka
1 kašika sitno seckanog kiselog krastavca
150 ml milerama
soli po ukusu


i još za dekoraciju:
malo kapra
malo vlašca
malo ljute, crvene, paprike



Način pripreme:
Jaja sam izvadila da malo odstoje na sobnoj temperaturi a onda ih stavila u hladnu vodu, dodala malo soli i sirćeta pa na umerenoj vatri polako zagrevala do vrenja. S vremena na vreme blago sam ih okretala i kuvala 10-ak minuta od kako je voda proključala.
Posle 10 minuta jaja sam izvadila i stavila u ledenu vodu na pola sata, da se skroz ohlade a onda oljuštila i presekla na pola.



Izvadila sam žumanca, izgnječila u činijici i pomašala sa sitno seckanim šalot lukom i krastavčićima, dodala sam zatim mileram i soli po ukusu.
Punjenje sam stavila u špric za dekoraciju i napunila belanca (predhodno sam svakom belancetu minimalno odsekla dno da bi ravno stajalo u tanjiru).



Od gore sam stavila po kapar i posula sa malo seckanog vlašca i sitno seckane ljute papričice.
Držala sam u frižideru do serviranja.


1 comments:

Petra Kranjica said...

Ovo baš dugo nisam jela, hvala na podsjetniku.

Post a Comment