Hrana za najmlađe: Domaće piškote


Zaista nije komplikovano da sami napravite piškote... i nemojte reći da se ne isplati truda jer ovde barem znate šta ste i koliko stavili... a i jako su fine...

Potrebno je:
(za 2 pleha)

2 jaja
50 g smeđeg šećera (izmiksanog u prah)
35 g brašna
30 g skrobnog brašna (gustina)
malo prah šećera


Način pripreme:
U činiji prvo dobro umutite belanca pa im dodajte šećer i miksajte dok se sve fino ne sjedini a belanca budu čvrsta i sjajna. Onda polako dodajte žumance po žumance i miksajte sve vreme.


Zasebno u posuducu prosejte brašno i skrobno prašno pa lagano ručno mešajuću dodajte svesi od jaja. Treba da ostane što vazdušastije.
U kesu za friz stavite smesu, isecite ćošak i u pleh na papir za pečenje istiskujte "piškote" s tim da početak i kraj budu malo deblji.


Pospite piškote prah šećerom, sačekajte 10-ak minuta, pospite ih opet i stavitet u rernu zagrejanu na 170 stepeni na 15-ak minuta. Kad blago porumene izvadite ih, ostavite da se prohlade na papiru a onda ih nežno odvajajte (krte su) i stavljajte u limenu kutiju a onda koristite po potrebi.
Mogu stajati 2-3 nedelje.


Napomena: Šerpice sa fotografija su Metalac posuđe i možete ih potražiti u njihovoj on-line prodavnici ili nekom od mnogobrojnih prodajnih objekata...

10 comments:

Danka V said...

mnogo mi se sviđa ovaj tvoj projekat za najmlađe.... sve pohvale i za ideju i za postove !

Dajana said...

Piškote su ti prelijepe, tako jednostavne za pripremu i neuporedivo bolje od kupovnih.

Anonymous said...

as su divno uradjene.Moram probati!

Unknown said...

Mogu zamisliti koliko su ove piškote bolje od kupovnih! Sumnjam da bi meni tako lijepo ispale, ali probat ću sigurno! :)

Laka kuharica said...

Divne su i svaka mama koja ima klince trebala bi ih obavezno ovako napraviti. Nema ništa bolje od domaćeg.

Branka - byB said...

Piškote su mi super i baš ih pamtim iz vremena kada sam bila dijete, domaće su sigurno najbolje i ove tvoje moje mi tako dobro izgledaju !

obat pelangsing yang aman said...

hello,, i'm just visit,, have a nice day :D

Anonymous said...

Svaka cast ,sve lijepo objasnjeno... i znam da su super. pravila sam ih :) Topli pozdrav

Anonymous said...

Divno izgledaju!
Samo mi nije jasno kako mogu izaci dva pleha piskota od 35 gr. brasna i 30 gr. gustina...

Anonymous said...

Da nije neka greška sa količinom brašna?

Post a Comment