Sladoled od aronije i kokosovog mleka


Sladoled bez jaja, bez pavlake, za ljubitelje aronije... Mada umesto aronije može i drugo voće po želji...



Potrebno je:

200 g zamrznute aronije
1 konzerva kokosovog mleka (od 400 g)
par kašika meda (po ukusu)
malo chia semenki za posipanje


Način pripreme:
U blender sam stavila sve sastojke i dobro smiksala, po potrebi dodajme po malo vode... da sve bude onako fino, gusto i kremasto.
Smesu sam preručila u činiju za friz i odložila u isti na 4-5 sata a najbolje preko noći.
Pri serviranju ukrasite sa malo aronije i chia semenki.
Ako imate aparat za sladoled još i bolje, smesu hladite oko 40 minuta u istom tj. dok onako baš ne bude gusta a onda još sat-dva u frizu i onda servirajte.


Ovaj, moj, recept objavljen je u julskom dvobroju magazina MEZZE na str. 94-95.

3 comments:

Laka kuharica said...

Koja boja! Savršeno. Imamo grm aronije u vrtu, ali nije mi neko voće, priznajem. Kako jedem sve voće (osim ananasa), pojedem i nju, ali ....

Branka - byB said...

Izgleda savršeno, a opori okus aronije mi jako odgovara, uz kokosovo mlijeko vjerujem da je sladoled izvrstan, probam !

Zorica Pavlovic said...

Ovo mi se jako sviđa, aroniju obožavam.

Post a Comment